MartinH Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Vannkjøling Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en Shuttle SN41G2 og et vannavkjølings system... Men jeg har noen spørsmål. Hvordan får jeg kjølt ned grafikk kortet? Er det bare å kjøpe et ekstra"kjøle hode" og feste der viften skulle stått? Sjekk ut denne linken: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet512.htm Er det noen som har noen erfaringer med dette systemet, er det noen som vet om det passer i en shuttle? HJELP! Håper på raskt svar Mvh.: Martin Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 trukke du får plass i en shuttle.. en kompis av meg har shuttle og det er mindre plass en du tror! menmen, du kan jo alltids legge tanken utenfor kabinettet da.. edit: og den waterchill du viser til der, gir ikke mye for pengene! bygg kjølesystem (kjøp enkelt komponenter) selv, lønner seg alltid! hm, quoter meg selv..: og den waterchill du viser til der, gir ikke mye for pengene! bygg kjølesystem (kjøp enkelt komponenter) selv, lønner seg alltid! er waterchill noe bra? :wink: sorry bad formulert.. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Les noe av de andre postene i forumet, da finner du for ut hvilke produkter som er annbefalt, der finner du også ut hvordan kjøling av VGA CPU og MB fungerer. Søk litt du ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå