andbakken Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har et lite problem.. Jeg har en udef. 3GB partisjon.. Som er laget ut av c:... Hvordan får jeg lagt til den i C: disken igjen?? Finner ingen til under Disckmanagment på det... Hjelp... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den skal du bare la ligge i fred, det er nok mest sannsynligvis en recovery-partisjon. Altså dataen som trengs for å "resette" windows på maskinen hvis du roter det skikkelig til (evt etter virus-angrep). Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hvilken PC har du da? Very nice to know for å hjelpe deg litt da. Som geir_hk sier så er det mange PC produsenter som lager til en egen recovery partisjon slik at du kan få PCen tilbake til "factory default". Hadde du sagt noe om hvilken type partisjon det er snakk om, f. eks. utildelt (not assigned), evt. EISA, bla. bla. Tell us more, man. Endret 19. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå