Gjest Guest_Ole_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg fikk for ca en uke siden ubehag mellom 4. og 5. tå og skjønte etterhvert at dette antakeligvis er fotsopp. Jeg kjøpte straks Canesten krem på apoteket som jeg har brukt i fire dager nå. Foten hvor fotsoppen er på har hovnet opp og klør i perioder. Dette har jeg skjønt kan være en vanlig reaksjon på fotsopp. Men nå har jeg begynt å klø også andre steder på kroppen, både lår, fothæl, armer, brystet og hender er angrepet. Det er "tradisjonelle" små røde flekker som klør, heldigvis ikke intenst foreløpig, men i perioder. Det har ikke begynt å væske, i alle fall ikke foreløpig. Er også dette en naturlig reaksjon eller noe som er bekymringsfullt og som jeg bør gå til lege med? Mitt eget resonnement går på at jeg avventer noen dager til og ser om det i første omgang blir bedre på foten som følge av behandingen med Canesten og om utslett på resten av kroppen gir seg samtidig med dette, men jeg vil veldig gjerne høre om noen andres erfaringer og tips. På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest -fotsopp- Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tror ikke fotsopp kan utvikle seg til noe mer, andre plasser på kroppen. Har hatt fotsopp men det har kun holdt seg til føttene. De viste en gang i tiden en krem som vist var knall god på fotsopp, dra ned til apoteket og kjøpe en slik, de bak skranken på apoteket vet nok hviken krem du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå