SirTommy Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei Jeg har lyst på en spiller som har veldig god lyd. Så er det et krav at den støtter FLAC. Ser for meg at 16GB er nok plass, men det gjør ingenting om det er mer. Wlan er ikke nødvendig, men ser godt nytten av det. Film vil den sannsynligvis ikke bli brukt til, men kjekt med muligheten. Kommer til å bruke den til øving på trommer også, så lyden må være klar og ren selv ved høyt volum. Vil vel bruke den mest på jobb, hjemme når jeg slapper av osv. Trenger også headset. Har lest litt rundt og sett spesielt på Cowon S9 og Creative Zen X-FI. Begge virker gode, Cowon frister kanskje mest pga lyd og batteritid. Synd ingen har Cowon S9 i butikk her i Trondheim, liker best å handle over disk. Men er ikke noe krav altså. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 zen x-fi er ikke riktige valget da x-fi er bare en gimmic... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har en Cowon S9 nå, og den er egentlig helt syk på video og lyd... men etter det jeg har hørt/lest så er Cowon D2 enda bedre på høy lyd. Den støtter også minnekort, og finnes i en 16GB utgave. Kanskje den er verdt et titt? Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Det ble X-fi 16GB. Den støtter riktignok ikke FLAC men :/ Syns lyden var veldig bra da, tilogmed med originale pluggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå