AKIRAx77 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hei, satt opp min 7650 MMS i følge oppsette på opheim.com. Jeg har brukt min MMS før, men når jeg sender nå, så ser jeg i ut boksen at det står at MMSen blir utsatt og prøves å sendes på nytt om 10 min. Den prøver ikke å aktivisere GRPS engang. Har noen her vært borti noe lignende. Det eneste jeg kan tenke meg er at Chess har på noe rar måte klart å disable MMS fra abo mitt. Får ringe dem når ferien er over. AKIRA Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Hmm.. og du har tidligere sendt mms uten problemer? Da burde du ringe kundeservice ja.. sikker på at du har penger på kortet da? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Bruker ikke kontantkort. Har vanlig abo. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Send MMS NOKIA til 1999 - og endre brukernavnet til ditt telefonnummer. Det skal fungerte. Meg og min bror sleit voldsomt med å få det til, og min bror fikk akkurat samme melding som deg. Vi har begge Chess, og kan konstantere at ingen av oppsettene vi fant på internett fungererte - i likhet med MMS NOKIA til 2000. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 ....testa...funka ikke det heller. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå