ronron25 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Monterte en ny prosessor AM2+, men måtte først oppdatere bios(F7). Dette gjorde jeg i går. Alt gikk greit og systemet var stabilt. I dag,etter å ha installert ny driver for skjermkort, vil ikke maskina lenger boote etter restart. Har prøvd med den gamle cpuen, andre rambrikker, et annet skjermkort og en annen strømforsyning(bruker armlenke). Ingen booting. Hovedkort:Gigabyte GA-MA770-DS3 cpu: Athlon X2 7750 Noen som har noen tanker om hva som kan være galt eller har gått galt? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Har du prøvd å resette bios? batt/jumper Endret 19. februar 2009 av War Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Jepp, det har jeg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Shit happens. Hovedkort er den jævligste delen i pc'en. Jeg har skrapa 6-7 hovedkort inkludert 2 gigabyte kort. Enten så har du ennå garanti, eller så får du se etter ett nytt. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Shit happens. Hovedkort er den jævligste delen i pc'en. Jeg har skrapa 6-7 hovedkort inkludert 2 gigabyte kort. Enten så har du ennå garanti, eller så får du se etter ett nytt. Ja, det går på reklamasjonen siden kortet er under et år gammelt. Og ja, shit happens. dette er andre gang for meg. Ser ut som jeg må søke om retur, har prøvd det meste. Takk for oppmerksomheten og respons folkens! Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kjøp kort med dualbios. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Skal gjøre det her etter ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå