Laserbeam Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor kan man ikke det? Det kan hende at det dukker opp et nytt relatert problem, til det som er løst, eller at problemet ikke er løst likevel. Så hvorfor kan man ikke sette et emne som uløst igjen, etter at man har satt det som løst? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bare lag en ny tråd da. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg lagde en tråd for litt siden om et problem om datamaskinen min, trodde problemet var løst, så jeg trykkte på "Løst"-knappen, nå har det da vist seg at problemet ikke er løst likevel. Jeg kan ikke da lage en ny tråd, siden jeg har allerede en tråd fra før av om det problemet. OT: Tråden det er snakk om er denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069798&hl= kunne en moderator vært så grei å sette denne som uløst for meg? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du kan setje den som uløyst, men det er litt tungvint. Rediger fyrsteposten, fjern [løst] frå emnetittelen og endre «Innleggsikon» til eit eller anna (same kva). Lagre endringa. Vil du ha ikonet, ikkje gjer noko meir, vil du fjerne det, rediger innlegget på ny og velg «bruk ingen» for innleggsikon. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Takk for tipset, det funka det. Men litt tungvint ja, burde kanskje ha vært en funksjon for det? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bare lag en ny tråd da. Muligens tidenes dårligste tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg