Robols Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei. Jeg er en gutt som sliter med mye hår på leggene, og kunne tenke meg å fjerne litt av det. Jeg ønsker ikke gjøre de helt glatte, men jeg vil heller ikke se ut som en apekatt som jeg gjør nå. Dermed lurte jeg på om noen har noen gode forslag til å fjerne litt av håret, eller gjøre de litt kortere enn de er? Saks fungere helt greit, men er det den eneste muligheten? Takk for svar Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er da digg og ha masse hår på beina, det blir ikke så kaldt om vinteren. men du kan jo ta en sånn derre hår trimmer og klippe det kortere. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vis oss et bilde av leggene dine da. Det er meningen at gutter skal ha hår på leggene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg bruker en barbermaskin/skjeggtrimmer med en sånn greie så det ikke blir for kort. Kjenner problemet. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Overraskende nok har jeg ikke tenkt på det. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er ikke hår på leggene "in" lenger? damn... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva er problemet med saks da ? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bortsett fra at det er upraktisk og tidkrevende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå