Perre Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe headset til min PS3 og tenkte da kjøpe "Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset". Kan jeg bruke et slikt headset som er kjøpt på play.com (altså fra Storbritannia) på min amerikanske PS3? Det burde vel gå fint...? Edit: Jeg googlet enda litt mer og fant ut at amerikansk headset funker bra på europeisk PS3. Går ut ifra at det går like bra andre veien så jeg bestilte bare. Endret 19. februar 2009 av Perre Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det funker nok helt fint. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor skal du ha det fra Play? Koster jo ca. 30 pund, så det blir jo mye dyrere enn å handle et i en norsk nettbutikk. Kommer jo til å ende på en 470-480 kroner etter at fortollingsgebyr og moms er betalt. Tilsvarende går vel for en 370 her hjemme. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) jeg fikk det for 190kr på Play før jul, yey uansett så har hagfors rett, du kommer til å få gebyr, pluss at du må vente ekstra lenge på grunn av fortollingen. Endret 20. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Det kostet £17.99 rett før jul, var vel rundt da det ble lansert, og kostet for en uke siden også det samme, etter å ha vært utsolgt lenge. Jeg bestilte til den prisen for under en uke siden, så kan ikke være lenge siden de satte opp prisen til £29.99. Uansett, Gameplay.co.uk har det fortsatt til £17.99: Gameplay Frakt fra Gameplay er £2.95, og siden selve produktet fortsatt er under 200 kr unngår man moms. Bare be de spesifisere produktpris og fraktpris slik at det ikke bare står totalpris på £20,94 Edit: Ah, ser nå at Play.com ikke har headsettet inne på lager, er PlayTradere som har det, forklarer vel prishoppet. Endret 20. februar 2009 av Anon Ymous Lenke til kommentar
Perre Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Play.com har nå sendt head set'et og det kostet meg 17.99£. Ser nå at det er over på Playtrade så jeg må ha hatt veldig god timing på bestillingen min. Det var ikke playtrade da jeg bestilte. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ah, beklager, min feil. Så ikke at det var det fordømte playtrade. Får vise seg når play selv får dem inn på lager en gang om de beholder prisen eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå