Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr dette uhell eller planlagt?

Gjest kassamannen

Anbefalte innlegg

Gjest kassamannen

Jobber i matbutikk. So på Fredag var det ei eg ekspederte i kassen med det ein kaller tank top trur eg. Kjenner ho ganske godt. Kassen er laget til slik at ein kan sette fra seg korga på kassen ved bandet og lesse varene over på bandet. Ho sette korka på gulvet og begynner å lesse opp. Mens hun smiler og småprater. Resultatet er da at då at puppene hennes blir godt synlige.

Meget pen kjekk jente, men har aldri tenkt så mye over å legge ann på henne. *Har fått kjyss på kinnet av henne på byen. Men er ein god del eldre so har aldri lagt noe meir enn vennskap i det.

Og så denne uka ei jente i 20 årene med handlevogn..med top..tank top eller no likandes. Legger seg over handlekorka meget strategis plassert. Og lesser opp mens hun smiler og småprater. Same greia puppene blir godt synlige. Og rett i glaninga.

Er ein høflig mann so stirring er ikke mi greie, sjølv om pupper er eit vakkert syn. Blir eg nok litt brydd av å stirre i scanneren på kassa. Eg har ein tendens til å se på kundene se dei i augene. Litt vankelig når damene står bøyd godt framover mot deg i kassen og puppene er synlige.

Same har skjedd ufattlig mange ganger over årene i kassen, ein god del rekner eg med er uhell. + i post i butikk skranken har dette skjedd mange ganger. Spesilet med at ein del jenter/damer lener seg innover skranken og eg overdriver ikke når eg sier puppene er centimeter fra meg og rett i glaninga.

Skal sies at eg synes ikke eg er spesilet pen og lener mot nerd. Eg ekstremt veltrent da men det kan ingen se på meg med klær på. Er ikke bulkete bare Bruce Lee bygd.

Kan noen si om dette er uhell..med vilje. Får damer/jenter kick av dette. See jeg har pupper, kanskje er kåt ta kontakt. Eller vise seg fram? Håper det ikke er alle deler da hehe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tenkt på at dette er ett naturlig resultat som forekommer når de bøyer seg ned for å plukke opp noe? Blir litt teit om de skal kle på seg kun for å gå på butikken slik at du (og bare du) ikke ser brystene når de bøyer seg ned.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Gjest kassamannen

Jauv rekner med ein del uhell var nok at fredag og denne uken føltes det ikke som uhell. Trur nok situasjonen må sees. Oppleves i staden for forklares. Vet ikke hmm.

Om sommeren er jo mange lettkledde. Men allikavel føler eg ikke eg opplever det slik som fredag og denne uka situasjonen var meir fremprovosert trur eg. Ekspederer noen hundre kunder per dag i fleire år og mange av dei lettkledde om sommeren.

Men eg skal godta den...Det er uhell fra jentenes/damenes side. Og slikt skjer ferdig med det. Heilt til noen ofc sier at dei gjør det med vilje hehe.

Lenke til kommentar

Klart hun kan ha flørtet med deg, det er jo ikke umulig. Ga hun deg noen hint/tegn? Sa hun noe spesielt? Sa du noe tilbake hun kunne ha lekt med eller slik at hun kunne gi deg ett hint? Hvis du allerede har truffet henne utenfor "kassen" er det jo ikke vanskelig å finne på noe annet da, når du tydeligvis har kontakt med henne og liker henne. Hvor vil du med dette? Finne på noe med henne eller bare få en bekreftelse på at hun liker deg?

Lenke til kommentar
Gjest kassamannen

Nope ser ikke etter noen bekreftelse på om noen eventuelt liker meg. Lurte bare på om det eg i alle år har trudd var uhell fra damer/jenters side. Muligens kan være planlagt av noen av dem :o)

Det var det eg lurer på :o)

Lenke til kommentar
Gjest kassamannen

Jauv, skal ikke nekte på det.

Når eg tenker meg om gjør eg det same på ein måte. Bare sola gløtter fram so er det bar overkropp. Og eg er kjent for å semi strippe på vorspil. (viser tatoveringer)

Men ein veit aldri eg har alltidd trudd det var uhell..biprodukt av at det er varmt og klamt. Og ein kan rett og slett ikke ha mye klær på seg. So har tenkt uhell i mange år..fredag og denne uken...det er **** kalt ute. Hadde ikke rekna med å se pupper (veldig synlig) i februar. Mens du er på jobb. Som ikke er ein svømmehall.

Lenke til kommentar

Det kan være planlagt, det kan være et uhell.

Tyd det AKKURAT dit du vil, og handle på det! :D Det kan veldig godt hende at noen av de planlegger det, spesielt de du har vært i kontakt med før.

Og som den geniale mannen over meg skrev. Man får god selvtillit ved å tyde det til at de gjør det med vilje. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Kassamannen

Bumper denne tråden siden eg er fortsatt nyskjerrig og har ikke heilt fått svar trur eg......

Med å fortelle ei lita historie fra kassa på butikken som skjedde med meg for ei uke siden. Var på jobb med kvinnlig kollega, sat i kassen. Ho kom opp bak meg og strakk seg etter ein penn som låg foran meg. Da kjente eg noe eg synes var hardt og spist stakk meg i skulder/rygg og eine tricepcen min. Og eg tenkte hva i huleste var det......??. Da gikk det eit lys opp for meg at det var brystvortene hennes og eg sa "åisann". Det var det :o)

Lenke til kommentar

Hehe. Er selv jente og har tatt meg selv i å "vise for mye" enkelte ganger når jeg holder på med ting uten å tenke over det i det hele tatt - f.eks. lener meg fremover slik at ja. Og det er absolutt ikke med vilje. Det bare er ikke noe man tenker over før plutselig - oi, nå kan alle se rett inn i genseren min/blusen, og jeg har sikkert bøyd meg slik flere ganger i løpet av dagen sånn at andre også har kunnet det også. Men så tenker jeg bare at alle har jo sett pupper før, og bryr seg neppe om at jeg "tabbet" meg litt ut.

At gutter analyserer slik som dette er jo litt artig. :p Personlig så tror jeg bare du har møtt noen hyggelige jenter som ufrivillig har vist deg så mye at du har hengt deg opp i det. Men det er jo noe du selv må se på da, det er bare du som har vært i akkurat den situasjonen og kan tolke signaler osv. ;)

Lenke til kommentar

Dette blir jo bare spekulasjoner uansett. Noen leser mer av en situasjon enn det er rimelig å gjøre, mens andre alltid overser sterke signaler.

Sett fra et kvinnelig ståsted, vil jeg si at dette var et uhell. Men hverken jeg eller noen av dere vet hva denne jenta tenker, så man kommer aldri lenger enn sine egne teorier likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...