Gå til innhold

Sjimpanser uegnet som kjæledyr.....

Anbefalte innlegg

Kvinne angrepet og fikk rivd av hendene og ansiktet av beistet på 90 kg. De er mellom 5-7 ganger sterkere enn en voksen mann.........på samme størrelse.

http://www.dagbladet.no/2009/02/18/nyheter...yheter/4911903/

Politiet fikk problemer også:

After the 3:30 p.m. attack, Travis ran away and started roaming Herold's property until police arrived - setting up security so medics could reach the critically injured woman.

But the chimpanzee returned and went after several of the officers, who retreated into their cars.

Travis knocked the mirror off a cruiser before opening its door and starting to get in, trapping the cop.

That officer shot the chimpanzee several times.

"The animal had cornered him," Conklin said. "He had no other recourse."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sier seg selv at man må være sterkere en sitt kjæledyr.

Blir litt irritert på hu dama som ringte inn, brukte 30min på å få ut hva som skjedde. Trekk pusten 2 ganger så hadde telefonsamtalen vært over på 12sek.

Fra 2005

...tygde av mesteparten av Davis' ansikt, rev av en fot og gnagde på genitaliene,
Endret av War
Lenke til kommentar

Nesten så jeg synst det var fortjent. Hvis du tar en sjimpanse som er mange ganger sterkere, og ikke er tilpasset livet hun gav ham, er det klart at man ikke vet hva som kan skje. Når hun i tilegg gir den vin, og medikamenter burde hun forstå at noe kan gå gale. Synst det er dumt at en sjimpanse ble drept fordi hun ikke kunne tenke litt fremover.

Lenke til kommentar

Ja, jeg skal ikke la være å legge en liten vekt på at tanken har streifet meg. Hva i alle dager gjorde en kjempediger 90 kilos kjendissjimpanser der i det store og hele, full på medikamenter, vin og iskrem. Synes det hele virker litt psykotisk og lurer på hva det er som feiler henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...