Jonas Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 hvordan gjør man det?? hvis jeg skal lage små-spill og sånt?? hva må jeg ha, av programmer og sånt, for å lage ting i foreks. c++?? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 tja, en compiler til og linke/sette sammen osv kildekoden med.... Borland er jo bra......fungerer med mangen andre også, men når du leser tutorials eller bøker og slikt så ser du at de fleste henviser til en Borland Compiler......Eventuelt et program som Visual studio vil jo funke (brukte det før) men gikk over til Borland for jeg synes personlig det er bedre (kan ikke så veldig mye om programmering osv selv enda men dette kan jeg (tror jeg, noen rett meg om jeg er ut på tur)) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 vet noen om noen steder hvor jeg kan få tak i stoff om c++?? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 vet noen om noen steder hvor jeg kan få tak i stoff om c++?? finnes vel et utall av tutorials på nettet, dessuten så kan du få bøker om det i omtrent alle bokhandlere. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Cprogramming der er det da noe og starte med :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå