Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"Oppspiste", klumpete mandler?

Gjest Etova

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har i flere år vært litt småplaget med litt hovne mandler, dette går over etter noen få dager, og jeg har ikke brydd meg noe mer om det. I august 2008 så fikk jeg derimot en litt større infeksjon, og fikk antibiotika av lege (da dannet det seg blant anet hvit prikker på drøvel). Siden den gang har jeg vært fin, men nå (februar), når jeg ser på mandlene mine, så er dem VELDIG klumpete, og ser litt "oppspist" ut?? Hva skyldes dette? Ser også en hvit prikk på drøvel.. Er plagsomt når jeg svelger blant annet.. Leser litt på nettet, men finner ikke ut for mye, siden alle snakker om at det stinker av ånden etc, og det gjør det ikke hos meg! Har heller ikke noen gule propper.

Håper på svar.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja jeg vet jeg kan fjerne dem, men vil helst slippe! :p

Samboeren fjernet dem for et år siden, og det så sykt vondt ut, pluss at hun var sengeliggende en uke, og det har ikke jeg tid til pga skole..

har hørt at det går an å ta dem med laser? vet dere noe om det?

Lenke til kommentar
Det spørs på hvor betente og "skadede" de er på måten de gjør det. de kan fjerne de med laser og da er det bare et lite inngrep og man er ute igjen samme dag.

Ok, det høres bra ut!

Og hvor smertefullt er det? narkose?

Har litt noia for operasjoner, aldri gjort det før... Og vil gjerne sove mens dem holder på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...