Gunderz Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei Jeg har fått et problem med min HTC touch pro. Etter en restart starter ikke TouchFlo 3D opp lenger. Kan noen hjelpe meg med å få ThouchFlo 3D på bena igjen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 For å stille et litt dumt spørsmål: Er TouchFlo 3D haket av under innstillinger > I dag > Elementer? Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Takk for svar. Jeg har ingen valg for TouchFlo under innstillinger > I dag > Elementer. Eneste jeg finner der er: dato, komme i gang, informasjon om eier, meldingsfunksjoner, oppgaver, kalender osv men ikke noe for TouchFlo. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den måten jeg har fått tilbake Touchflo på når noen har "mistet" den er ved å gjennopprette fabrikkinstillinger. Ta en sikkerhetskopi før du gjør det isåfall. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hva gjør jeg for å gjenopprette fabrikkinnstillingene? Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har nå fått TouchFlo på bena igjen. En hard reset gjorde jobben. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå