venomzorg Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 er et ordtak som jeg har hørt mange ganger men ikke helt forstår. skjønner i vilke sammenheng det brukes men trenger forklaring. "its not over unitill the fat lady sings" Lenke til kommentar
fondus Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 når den feite kjerringa synger, blir alt knust... da er alt over. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Google ... http://www.quinion.com/words/qa/qa-ita1.htm Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 når den feite kjerringa synger, blir alt knust... da er alt over.jeg kan å oversette.... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Google ... http://www.quinion.com/words/qa/qa-ita1.htm nice takker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 "its not over unitill the fat lady sings" Ingen her som så independence day i går nei :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Nei, men jeg har hørt om den idiotiske måten TV2 avsluttet filmen på. Takke meg til Spec. Eden jeg har i hyllen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Nei, men jeg har hørt om den idiotiske måten TV2 avsluttet filmen på. Takke meg til Spec. Eden jeg har i hyllen. Jeg syns det var digg den vitsen han duden fortelte under rulleteksten Ingen som orker å se på rulleteksten uansett Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 når den feite kjerringa synger, blir alt knust... da er alt over. Det spiller først og fremst på operaen Valkyrien (riktig navn?), der hvor den feite matronen synger på slutten. Menn i salen som sover på skuldrene til kona vet at de ikke kan dra hjem før hun har sunget. Altså kommer uttrykket spesielt fra dette. Historien om Valkyrie finner du sikkert om du googler. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 er et ordtak som jeg har hørt mange ganger men ikke helt forstår. skjønner i vilke sammenheng det brukes men trenger forklaring. "its not over unitill the fat lady sings" her har vi en som har sett independence day. Det gjorde jeg óg. KUL film Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg syns det var digg den vitsen han duden fortelte under rulleteksten Idiotisk, uansett hva slags vits han fortalte. Ingen som orker å se på rulleteksten uansett Da har du gått glipp av en del, gitt. (Hodet Over Vannet, Jackie Chan-filmer etc) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 redigert: uhm.. du har rett lars :oops: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Eh, hvor ser du sammenhengen mellom undertekst og rulletekst? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 når den feite kjerringa synger, blir alt knust... da er alt over. Det spiller først og fremst på operaen Valkyrien (riktig navn?), der hvor den feite matronen synger på slutten. Menn i salen som sover på skuldrene til kona vet at de ikke kan dra hjem før hun har sunget. Altså kommer uttrykket spesielt fra dette. Historien om Valkyrie finner du sikkert om du googler. Historien om Valkyrien er del av Ringen-Wagner. Hele Ringen er et j@vla torturstykke på 14 cd'er. Bare delen med Valkyrien er på mange timer. I tillegg er det lange partier som det overhode ikke skjer noe som helst. Skal vist være stor kunst, men jeg synes hele greia er gørr kjedelig. Skjønner godt at man trengte en clue om når tissepausa nærma seg. Litt ille egentlig for historien er veldig god. Litt av materialet er med i "The Beast Whitin". Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvem var det egentlig som ikke så independence day? Den filmen eier... har den og har sett den maaange ganger før men den ruler fortsatt... :wink: Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Måtte se the rock. hadde sett independence day mange ganger før, men ikke the rock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå