jeysound Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Har så vidt begynt å få ei jente på kroken. Hun viser tydelig at hun liker meg osv men så ble jeg litt usikker i dag da hun på msn kalte seg for: eksempelnavn - <en gutt3 Også spurte jeg litt på kødd, ja hvordan går det med (en gutt) da? -Å da svarte hun: vi er venner vi! Lite utdrag: Jeg: Hvordan går d med (han gutten) da Hun: Vi er venner vi ... Men senere så logget jeg inn på nettby for så å legge henne til som "kjæreste" på sån status linje(Litt tull egentlig men en litt grei måte å vise at jeg liker henne på) men så avviste hun å da spurte jeg hvorfor, da sa hun at hun var kjæreste med han "gutten" på nettby. men så skjønte jeg ikke om det var på tull eller ikke. (Og hun har pleid å lagt til meg før + at hun har lastet opp en del bilder av meg på profilen sin osv) Her er et utdrag fra msn samtalen: Jeg: Hvorfor la du meg ikke til på sån nettby forhold? Hun: Jeg er kjæreste med (han gutten) ! Jeg: Drit i han:P Hun: neeei ? vi e kjæresta tihi Jeg: Jomen drit i det da:P Hun: neeei vi e kjæresta Jeg: Jaja, okey:) Hun ble ikke sint eller noe men hun sa jo tidligere at de var venner men så sier hu at de er kjærester, men mener hun da på sån "nettby tulle forhold" eller i virkeligheten. -Kan jo høres ut som en filleting men kan jo stå en del på spill om hun virkelig er med noen og jeg prøver meg på henne da Noen som kan hjelpe meg litt? (jenter er rare ass ) Endret 19. februar 2009 av jeysound Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Høres ut som et virkelig dilemma.. ... Kom deg ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Slutt å tull rundt slik, hun ender bare opp med å bli lei maset. Møt henne, flørt, finn på noe og kos dere sammen. Blir dere sammen blir dere sammen, hvis ikke så får du finne deg noen andre. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det første som slår meg er at alle disse interaksjonene du sikter til foregår på nett. MSN og nettby. Det er veldig lite man kan tyde ut av ren tekst og noen få smilys. Og som alle vet, så er det aldri sikkert om ei jente skriver og sier det hun egentlig mener. Derfor må du snakke med henne face to face og ta de hintene hun sender ut for å få svaret ditt. Møt henne, og når du møter henne så skal du se på kroppsspråk og subtile hint som kan vise interesse. Eksempler på gode tegn: - hun sitter "åpnet". Altså med hele kroppen rett mot deg. - hun sitter foroverlent mot deg - holder øyekontakt - smiler mye - biter seg i leppa/strammer leppene som om hun prøver å holde igjen et smil Det finner haugevis av signaler hun sender ut ubevisst som tyder på interesse. Lær deg å lese kroppsspråket hennes, så får du svaret ditt. Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vell, for det første så kan det være at hun liker deg og bare later som om hun er sammen med den andre fyren for å se hvordan du reagerer. Jenter liker alltid å ha en gutt på "agnet" for å se hvordan den gutten reagerer. Men hvis hun virkelig hadde likt deg tror jeg at hun hadde gitt ut klare signaler. og kanskje dere bare burde henge med hverandre en eller annen gang, uten noe snakk om å være kjærester eller den gutten som hun snakker om. Se hvordan det går. kanskje det viser seg at hun tar mer interesse for deg etter det. Lykke til! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å herregud... Skal du la deg leke med slik resten av livet? Ha litt selvrespekt og drit i dette spetaklet av et kvinnfolk. Finn deg heller ei jente det går an å prate med! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Uten at jeg kjenner til "nettby" - så høres det jo ut som om hun har en annen da! Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Høres mer ut som at hu erter deg. Ser også ut som at hu tester deg..du stryker siden ''Jeg: Jomen drit i det da'' Dette er et veldig ''reactive'' svar.. Det er damer som er reaktive.. ikke menn! Men du skal ha lykke til fra meg ihvertfall! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Her er et utdrag fra msn samtalen:Jeg: Hvorfor la du meg ikke til på sån nettby forhold? Hun: Jeg er kjæreste med (han gutten) ! Jeg: Drit i han:P Hun: neeei ? vi e kjæresta tihi Jeg: Jomen drit i det da:P Hun: neeei vi e kjæresta Jeg: Jaja, okey:) Haha, så søtt! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å dere er 15 år som har kjæreste på en profilside på internett eller? Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dette høres ikke ut som et dilemma eller som noe søtt. Jenta høres ut som ei svime og som leker med deg. Bevisst eller ubevisst,hun leker i alle fall med den oppmerksomheten gutter gir henne nå. Du skriver ingenting om hvor gammel du eller jenta er, men på meg virker dere ganske unge begge to. Ta det som en erfaring, ikke legg deg langflat for å få oppmerksomhet fra henne, hun raser nok like kjapt videre til neste gutt på det stadiet i livet hun er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå