N1ko Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Vet noen om noen norske softgun sider, som bruker paypal, eller nettbank, og som ikke tar 150 kroner for frakten? Anyways, noen intrisert i å selge meg en desert eagle softgun for ca. 200kr? Endret 19. februar 2009 av nikolai-n Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 ok,ok dumt spørsmål siden det er ulovlig osv. bare slett denne tråden. trenger den ikke lengre. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det ikke like greit at faren din kjøper en pistol fra f.eks. softguns.no, og så får du låne den under oppsyn? Der kan du betale med VISA, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 bruke softgun under oppsyn.. høres helt syykt heftig ut ass!!! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Altså - cluet er at du ikke får kjøpe den selv. Faren din kan kjøpe for deg, men da må du bruke den under oppsyn. Uansett er det faren din som står ansvarlig for skader du måtte gjøre, såvidt jeg forstår... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jo, jeg får kjøpt den selv over nettet, bare kjøpe seg et visa gavekort på narvesen, og bruke det på en eller annen nettside. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Må du ikke fortsatt skrive inn personnummer, evt. sende kopi av gyldig legitimasjon? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, de fleste tror at man må vere 18 år for å få kortnummeret man bruker får å handle på nettet, eller få brukt paypal. Kortnummer kan man få ved å kjøpe visa gavekort som kan brukes på nettet og paypal er bare å skrive at man er 18, det er ikke lov, men maange gjør det. Den første metoden funker fett.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ....eller man kan bare få seg sitt eget visakort... Men er du sikker på at airsoftsidene ikke ber om personnummer? (altså de fem siste sifrene i fødselsnummeret). Men - hvorfor kan du ikke bare bruke et slikt kort du kjøper på narvesen da? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 det er deg jeg skal, men jeg fant bare ut om det for noen dager sia.. jeg har allerede sagt at tråden kan slettes.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Stenges grunnet oppfordringer til brudd på norsk lov. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg