Gå til innhold

Hvordan funker softgun granater?

N1ko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd de granatkasterne som det er snakk om

Men når det gjelder andre granater var jeg på ED og kjøpte 3 engangsgranater, sticknades, tysk ww2 osv...

denne har de selvfølgelig fjernet fra nettsiden nå som jeg skulle linke. 70 kroner pr granat

Disse river man faktisk av toppen på, det står det en slags fyrstik som man tenner med innsiden av den biten man reiv av. Den er veldig lett antennelig og hadde ikke noe problem selv om granaten var kliss våt av snø. tente den, stirra på lunta, 6 sekunder... helvetes smell som fyrverkeri med masse kuler inni...

De seks sekundene går overraskende fort, ikke bruk dem i hånden :p annbefaler helt klart! Ofrene mine ble vel heller blendet enn fulle av smerte (faan! :p )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-EIV2CS

Noen jeg kjenner er helt frelste, vi spiller hver helg i skogen, de har stjelt med seg uniform fra militæret, også farger de hverandre med ansiktsmaling. De er sinnsykt kule, de sprenger 50 kuler i alle retninger. Ser ut som brent mais :p

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd de granatkasterne som det er snakk om

Men når det gjelder andre granater var jeg på ED og kjøpte 3 engangsgranater, sticknades, tysk ww2 osv...

denne har de selvfølgelig fjernet fra nettsiden nå som jeg skulle linke. 70 kroner pr granat

Disse river man faktisk av toppen på, det står det en slags fyrstik som man tenner med innsiden av den biten man reiv av. Den er veldig lett antennelig og hadde ikke noe problem selv om granaten var kliss våt av snø. tente den, stirra på lunta, 6 sekunder... helvetes smell som fyrverkeri med masse kuler inni...

De seks sekundene går overraskende fort, ikke bruk dem i hånden :p annbefaler helt klart! Ofrene mine ble vel heller blendet enn fulle av smerte (faan! :p )

Ikke lov på de fleste spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...