Gå til innhold

Lurer på Philips TV?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lett etter den perfekte TV-en i en tid nå, og har kommet over et par Philips TV-er som ser lovende ut. Problemet er bare at jeg ikke het er sikker på hvilken som er best.

TV-ene jeg har sett meg ut er:

42PFL7403H

42PFL7603H

Prisforskjellen er marginal, og spesifikasjonene er nesten like. Noe jeg synes er merkelig er at den dyreste har lengre responstid enn den "billige"..

Takker på forhånd for tips =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har lett etter den perfekte TV-en i en tid nå, og har kommet over et par Philips TV-er som ser lovende ut. Problemet er bare at jeg ikke het er sikker på hvilken som er best.

42PFL7403H

42PFL7603H

Prisforskjellen er marginal, og spesifikasjonene er nesten like. Noe jeg synes er merkelig er at den dyreste har lengre responstid enn den "billige"..

Philips 42PFL7403H gjør det jo strålende i denne stortesten og blir testvinner i hvertfall uten at jeg tror det er store forskjeller på disse to..

http://www.lydogbilde.no/test-philips-42pf...4399o0.lbt.html

Lenke til kommentar
Hei!

42PFL7403H

42PFL7603H

Philips 42PFL7403H gjør det jo strålende i denne stortesten og blir testvinner i hvertfall uten at jeg tror det er store forskjeller på disse to..

http://www.lydogbilde.no/test-philips-42pf...4399o0.lbt.html

Philips har begynt å lage gode flat tv-er etter litt humpete start...

7 serien og 9 serien er bra valg, men du burde sjekke dem ut. Philips har siden crt-en vært ganske voldsomme med sin billedbehandling. Det betyr at bilde har sin egen stil og liker du dette så er det bare å kjøre på. Tv-ene har også et hav av innstillingsmuligheter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...