magge91 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei! Jeg har lett etter den perfekte TV-en i en tid nå, og har kommet over et par Philips TV-er som ser lovende ut. Problemet er bare at jeg ikke het er sikker på hvilken som er best. TV-ene jeg har sett meg ut er: 42PFL7403H 42PFL7603H Prisforskjellen er marginal, og spesifikasjonene er nesten like. Noe jeg synes er merkelig er at den dyreste har lengre responstid enn den "billige".. Takker på forhånd for tips =) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei! Jeg har lett etter den perfekte TV-en i en tid nå, og har kommet over et par Philips TV-er som ser lovende ut. Problemet er bare at jeg ikke het er sikker på hvilken som er best. TV-ene jeg har sett meg ut er: 42PFL7403H 42PFL7603H Prisforskjellen er marginal, og spesifikasjonene er nesten like. Noe jeg synes er merkelig er at den dyreste har lengre responstid enn den "billige".. Takker på forhånd for tips =) Philips 42PFL7403H gjør det jo strålende i denne stortesten og blir testvinner i hvertfall uten at jeg tror det er store forskjeller på disse to.. http://www.lydogbilde.no/test-philips-42pf...4399o0.lbt.html Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei! Jeg har lett etter den perfekte TV-en i en tid nå, og har kommet over et par Philips TV-er som ser lovende ut. Problemet er bare at jeg ikke het er sikker på hvilken som er best. TV-ene jeg har sett meg ut er: 42PFL7403H 42PFL7603H Prisforskjellen er marginal, og spesifikasjonene er nesten like. Noe jeg synes er merkelig er at den dyreste har lengre responstid enn den "billige".. Takker på forhånd for tips =) Philips 42PFL7403H gjør det jo strålende i denne stortesten og blir testvinner i hvertfall uten at jeg tror det er store forskjeller på disse to.. http://www.lydogbilde.no/test-philips-42pf...4399o0.lbt.html Philips har begynt å lage gode flat tv-er etter litt humpete start... 7 serien og 9 serien er bra valg, men du burde sjekke dem ut. Philips har siden crt-en vært ganske voldsomme med sin billedbehandling. Det betyr at bilde har sin egen stil og liker du dette så er det bare å kjøre på. Tv-ene har også et hav av innstillingsmuligheter... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Marginale forskjeller på tvene, 7603 har ambilight som 7403 ikke har. MEN 7403 har en anelse bedre bildebehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå