Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 eg vil ha achievementene for å sccore i campaign på halo 3, men er usikker på hvilke av gold skullsene jeg bør ha på. jeg skal nok ha heroic som vanskelighetsgrad, men mer vet jeg ikke. har dere noen tips for å få høyest score? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Om jeg ikke husker feil så står det hvor mye i gange du fikk for hver skull osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 står ikke det når man har spilt ferdig? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ganske sikker på at det står før du starter. Jeg er ganske sikker på at jeg har lest det, og jeg har ikke spilt ferdig med noen skulls på, så Lenke til kommentar
cuube Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Bungie anbefaler at man spiller på Heroic med et par skulls. Det er også mulig å få til disse med å spille på Normal med "Fog", "Catch" og "Tough Luck". Mer info Endret 4. august 2009 av cuube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 har fått de achievementsene for lenge siden, men er det mulig å "jukse" får å få achievementsene i lone wolfs. Lenke til kommentar
041204 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Lone Wolves achievementene er lette. Du burde få tak i de stort sett uten å bli risikert bannet for achievement-boosting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 så hvordan booster man de? sliter noe sykt med noen. Lenke til kommentar
041204 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Man skaffer seg 5-7 andre venner hvor alle endrer språket sitt til noe som sjelden blir brukt i Halo 3, f. eks. portugisisk, så søker dere på likt i Lone Wolves alle sammen med "My Language" på. Det krever også at alle har tilnærmet lik highest skill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå