wolf91 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei. Har prøvd og fikse problemet i hele dag. Alt begynte med at jeg ble sur og smelte igjen skjermen på pc'n. Er en Dell latidute D630. Sku starte den opp seinere men da kom denne meldingen opp <windows root>\system32\ntoskrnl.exe. Har formatert den, men funket ikke. Har prøvd chkdsk /r men den låser seg på 50% Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei. Har prøvd og fikse problemet i hele dag. Alt begynte med at jeg ble sur og smelte igjen skjermen på pc'n. Er en Dell latidute D630. Sku starte den opp seinere men da kom denne meldingen opp <windows root>\system32\ntoskrnl.exe. Har formatert den, men funket ikke. Har prøvd chkdsk /r men den låser seg på 50% Noen som kan hjelpe meg? Vet ikke om dette kan hjelpe: http://www.computerhope.com/issues/ch000646.htm Og grunnen til at du får en feilmelding er at den filen tydeligvis på navnet er en del av kjernen som lastes inn under oppstart. Men rart det ikke hjalp å formatere :S Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kanskje harddisken har fått seg en smell, og den fila havner på akkurat samme plass som sist installasjon? Prøv å teste disken fra en CD, evt. putt inn en annen. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har formatert den, men funket ikke. Har prøvd chkdsk /r men den låser seg på 50%Noen som kan hjelpe meg? Når Chkdsk låser seg under scan tyder det på at hardisken har fått seg en smell og det har oppstått defekte sektorer. Du må nok bytte disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå