Gå til innhold

Den "store" Halo Wars-tråden

lknight

Anbefalte innlegg

her tar vi å diskuterer alt som har med Halo Wars å gjøre.

spillet kommer til norge 26/27.februar, men det er noen som har fått sine forhåndsbestilte kopier allerede. eg fikk min i går, men henter den ikkje før i morgen. er meget spent på hvordan det her blir. har aldri vært en stor fan av FPS generelt, men er jo selvfølgelig villig til å gi spillet en sjanse da.

noen andre som ser frem til spillet, eller??

meir info om spillet finner dere her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Limited og Collectors er samme greie, jeg bestillte Limited og fikk mythic packen. og alt det som skal være i Collectors. omg a patch and a book.

Ett spill 1vs1 på kom jeg med maximum oppgraderte og så mange som mulig hunters (anti-tanks med skjold) mot mange maximum grizzlis (mammoth tanks) og hunterne bare ble slakta. 12000 i dass.

Det er faktisk to forsider man kan bruke på Limited edition coveret. den ene siden har Arbiter med følge, den andre siden har en skokk med spartans med følge.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Haha The Arbiter og Cheiftan er herlige å bruke. Bare at Arbiter kan være svak mot kjøretøy er han diggbar mot turrents og soldater.

Favoritten min på menneskesida må vel være Forge på grunn av økonomien hans og hans super unit; Grizzly`s. Trodde jeg kom til å faile helt til jeg brukte de mot en fiende jeg sleit med.

1v1-3v3(tror ikke det er noe 3v3 i C&C?) er mer velykket føler jeg i dette spillet enn i Command And Conquer-spillene. Alikevel er AI`en gangske lav og egentlig crappy føler jeg, litt bedre enn Kane`s Wraith til 360 men ikke bedre enn orginalen eller Red Alert 3. Føler dette var et bedre Halo for meg en FPS-spillene, det til tross for at jeg elsker FPS-spillene av Halo.

Hvis noen er keen på noen runder, og har mic. For all del, legg til meg gamertagen min. Har sletta et par unødvendige venner på grunn av HaloWars siden MS ikke gidder å gi oss mer plass.

GT: Maury Kensei

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Genialt bra de har gjennomført flooden og det er som en 100% kopi av flooden i Fps spillene, både oppførsel og utseene.

Hadde vært digg å få spille flooden i en eller annen add-on når den tiden kommer. De har også glemt noen units i multiplayeren som er i singleplayeren som ville vært bra å ha med.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spilte min første multiplayerkamp i går etter å ha spilt gjennom kampanjen. Gikk ganske bra, men han jeg spilte mot sugde ganske mye. Har funnet ut at om jeg techer opp Grizzly's eller ODST blir det ganske dødelig.

Endret av strek
Lenke til kommentar

Noen som spiller dette fremdeles?

Har sittet og kost meg halvt ihjel nå med noen live-kamper. Første kampen der vi var 3vs3 gikk sykt bra, vi slakta dem til de grader. Etter det så har jeg tapt så det jomer hver eneste gang. Dette mener jeg er fordi de på mitt lag aldri har høyere rank enn <>, mens motstanderlaget er løytnanter og generaler. Skjønner ikke helt balansesystemet der men... Det er i tillegg alltid noen på laget mitt som quitter så fort de mister noen units/base, og da faller jo hele laget sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...