lknight Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 her tar vi å diskuterer alt som har med Halo Wars å gjøre. spillet kommer til norge 26/27.februar, men det er noen som har fått sine forhåndsbestilte kopier allerede. eg fikk min i går, men henter den ikkje før i morgen. er meget spent på hvordan det her blir. har aldri vært en stor fan av FPS generelt, men er jo selvfølgelig villig til å gi spillet en sjanse da. noen andre som ser frem til spillet, eller?? meir info om spillet finner dere her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) er det limited edition av dette? får man mythic maps med denne? edit: herlig cover på limited edition http://www.gamereactor.no/media/big/halowa...1b515d17b5916f2 får nesten lyst på det. Endret 19. februar 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
lknight Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 nei, ikkje slik eg har forstått det... mythic map'ene kommer vel med collectors edition, tror eg. er ikkje sikker, men mener å huske at det var det eg leste. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Var nettopp innom sidene til Elkjøp, også så jeg denna. Epic fail Link for den som måtte ønske å kjøpe: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...mEAAAEWnus1iiRk Endret 26. februar 2009 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Skal spille dette i morgen Kamerat har det, sier det er ganske bra, gleder meg Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Skal innom spaceworld og fikse meg det imorgen, hvis de har fått opp den nye butikken på Torget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Limited og Collectors er samme greie, jeg bestillte Limited og fikk mythic packen. og alt det som skal være i Collectors. omg a patch and a book. Ett spill 1vs1 på kom jeg med maximum oppgraderte og så mange som mulig hunters (anti-tanks med skjold) mot mange maximum grizzlis (mammoth tanks) og hunterne bare ble slakta. 12000 i dass. Det er faktisk to forsider man kan bruke på Limited edition coveret. den ene siden har Arbiter med følge, den andre siden har en skokk med spartans med følge. Endret 28. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Haha The Arbiter og Cheiftan er herlige å bruke. Bare at Arbiter kan være svak mot kjøretøy er han diggbar mot turrents og soldater. Favoritten min på menneskesida må vel være Forge på grunn av økonomien hans og hans super unit; Grizzly`s. Trodde jeg kom til å faile helt til jeg brukte de mot en fiende jeg sleit med. 1v1-3v3(tror ikke det er noe 3v3 i C&C?) er mer velykket føler jeg i dette spillet enn i Command And Conquer-spillene. Alikevel er AI`en gangske lav og egentlig crappy føler jeg, litt bedre enn Kane`s Wraith til 360 men ikke bedre enn orginalen eller Red Alert 3. Føler dette var et bedre Halo for meg en FPS-spillene, det til tross for at jeg elsker FPS-spillene av Halo. Hvis noen er keen på noen runder, og har mic. For all del, legg til meg gamertagen min. Har sletta et par unødvendige venner på grunn av HaloWars siden MS ikke gidder å gi oss mer plass. GT: Maury Kensei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Genialt bra de har gjennomført flooden og det er som en 100% kopi av flooden i Fps spillene, både oppførsel og utseene. Hadde vært digg å få spille flooden i en eller annen add-on når den tiden kommer. De har også glemt noen units i multiplayeren som er i singleplayeren som ville vært bra å ha med. Endret 1. mars 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Noen som vet hvilke type live trail kort som er med? 1 måned eller 48timer? Edit: Tenker på Limited Edtion Endret 1. mars 2009 av Hunter147 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tror det bare er 48timers pluss map-packen, ser ikke hvorfor HaloWars skulle ha mer enn blant annet Gears 2. Tenker ikke på sånn tilbud fra MPX og sånt nå. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Spilte min første multiplayerkamp i går etter å ha spilt gjennom kampanjen. Gikk ganske bra, men han jeg spilte mot sugde ganske mye. Har funnet ut at om jeg techer opp Grizzly's eller ODST blir det ganske dødelig. Endret 5. mai 2009 av strek Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hvilken leder spiller du med siden du kan ha både Grizzly og ODST? Tar forøvrig gjerne en treningskamp med deg hvis du vil. Edit: GT: ricemaN parodY Endret 4. mai 2009 av rekyl Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som er med å spille i kveld? Enten coop eller 2v2? Evt. 1v1-trening? Bare å legge meg til. GT: ricemaN parodY Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som spiller dette fremdeles? Har sittet og kost meg halvt ihjel nå med noen live-kamper. Første kampen der vi var 3vs3 gikk sykt bra, vi slakta dem til de grader. Etter det så har jeg tapt så det jomer hver eneste gang. Dette mener jeg er fordi de på mitt lag aldri har høyere rank enn <>, mens motstanderlaget er løytnanter og generaler. Skjønner ikke helt balansesystemet der men... Det er i tillegg alltid noen på laget mitt som quitter så fort de mister noen units/base, og da faller jo hele laget sammen Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg spiller mye Halo Wars. Holder meg til 1v1 hvis jeg ikke har noen jeg kjenner på lag. Random team mates = random outcome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå