Gå til innhold

Nytt parti vil islamisere Oslo og Norge (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du ikke komme med kilder på det du sier. Uten noen form for oppbakking av kilder og bevis er påstandene dine verdt like mye som brukt dopapir.

Hva hjelper det om jeg legger fram kilder ?

Alt jeg legger fram av linker og kilder blir jo oversett og latterliggjort uansett. Det har skjedd i så mange tråder nå, at jeg ser ingen vits i å legge frem noe mer.

Selv om debattanter her har bedt om å få oppgitt kilder og lover å behandle det på en seriøs måte, så ender det likevel med fleip og latterliggjøring..

Legger jeg frem dokumentasjon, så blir den også oversett, og spørsmålet om dokumentasjon blir gjentatt.

Så det er tydelig at det folk her vil jeg skal dokumentere er at deres egne meninger om ting er de riktige meningene, men det kan dere gjøre selv hvis det er mulig.

Lenke til kommentar
Har du noensinne hørt om kildekritikk? Har lest gjennom mange av "kildene" dine, og det virker som om kildekritikk begrepet har gått deg hus forbi. Sorry, men det er vesentlig når man diskuterer.

Nå må du slutte med dette sprøytet om "kildekritikk" Dette er standard tåkeprat når dere går tomme for fornuftige argumenter.

Dere har jo også vist at uansett kilder jeg legger fram så blir det avvist med "dårlig kildekritikk"

Det dere kke tåler er egentlig at ting er ikke som dere tror, og at det bildet dere har av virkeligheten er feil. Derfor vil dere at jeg skal legge frem dokumentasjon på at det bildet dere har av virkeligheten er riktig.

Men det er jo ikke slik at dere skal godkjenne mine meninger og den dokumentasjonen jeg legger frem. Er dere ikke enige i det jeg sier, og det jeg legger frem av kilder og dokumentasjon, så får dere legge frem noe dere mener er bedre, og som evt. viser noe annet.

Når det gjelder ssb og juks med innvandrerstatistikk så kan du få litt mer lesestoff her.

http://www.honestthinking.org/no/pub/VG.20...nikk_om_SSB.htm

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/29/516521.html

Men dette må vel også selvfølgelig avvises på grunn av "dårlig kildekritikk" Så dere for bare fortsette i deres egen drømmeverden så lenge dere kan.

Lenke til kommentar
Baltazar, muslimsk flertall i Oslo er ikke det samme som muslimsk flertall på stortinget eller i Norge. Dessuten, din svartmaling av "sosialister" viser at du har ganske lite forståelse for det politiske systemet i Norge.

Jeg har stor forståelse av det politiske systemet i Norge, og større enn de fleste.

Det er dette som er en del av problemet, for de fleste, ser bare toppen av isfellet, også noen av dem som er politikere selv på lavere nivåer.

Derfor er de ikke istand til å se eller forstå at ting ikke er som de tror, og at myndigheter og politikere slett ikke alltid vil det beste for oss alle.

Muslimsk flertall i Oslo er ikke det samme som muslimsk flertall i Norge, men Oslo viser tendensen for hvordan det vil gå i resten av Norge også.

Og hvem vet hva som vil skje når muslimene har flertall i Oslo ?

Muslimene presser jo på allerede nå, og feige politikere gir etter og gir dem det de vil ha.

Lenke til kommentar
Har du noensinne hørt om kildekritikk? Har lest gjennom mange av "kildene" dine, og det virker som om kildekritikk begrepet har gått deg hus forbi. Sorry, men det er vesentlig når man diskuterer.

Nå må du slutte med dette sprøytet om "kildekritikk" Dette er standard tåkeprat når dere går tomme for fornuftige argumenter.

Dere har jo også vist at uansett kilder jeg legger fram så blir det avvist med "dårlig kildekritikk"

Det dere kke tåler er egentlig at ting er ikke som dere tror, og at det bildet dere har av virkeligheten er feil. Derfor vil dere at jeg skal legge frem dokumentasjon på at det bildet dere har av virkeligheten er riktig.

Men det er jo ikke slik at dere skal godkjenne mine meninger og den dokumentasjonen jeg legger frem. Er dere ikke enige i det jeg sier, og det jeg legger frem av kilder og dokumentasjon, så får dere legge frem noe dere mener er bedre, og som evt. viser noe annet.

Når det gjelder ssb og juks med innvandrerstatistikk så kan du få litt mer lesestoff her.

http://www.honestthinking.org/no/pub/VG.20...nikk_om_SSB.htm

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/29/516521.html

Men dette må vel også selvfølgelig avvises på grunn av "dårlig kildekritikk" Så dere for bare fortsette i deres egen drømmeverden så lenge dere kan.

Ingen av disse har noen bakgrunn så vidt jeg kan se for å si det de sier. Og jeg venter på svar: Hvor er disse sosialistene du snakker om? Er det veldig mange av dem i norge idag?

Lenke til kommentar
Ingen av disse har noen bakgrunn så vidt jeg kan se for å si det de sier

Ja, det var akkurat det jeg tenkte, dette var ikke godt nok for deg heller.

Det du hevder er jo i praksis at bare dem med bakgrunn i ssb har lov til å uttale seg om dette, så konsekvensen av din mening er jo at ssb kan jukse så mye de vil, for ingen har lov til å kontrollere dem.

Lenke til kommentar
Vel vel.

Flertallet bestemmer. Så vi kan ikke forandre noe eller noe sånt. Vi må bare vente å se.

Det er mange muslimer i Norge(spesielt i Oslo) så det partiet har en sjanse for å vinne.

vinne hva?

Du vet at du må ha flest stemmer for å "vinne" stortingsvalget sant? Vet du at muslimer i Norge er outnumbered 1 til 67 mot vanlige nordmenn?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...