Gå til innhold

Nytt parti vil islamisere Oslo og Norge (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2009/06/15/nyheter...ligion/6677332/

Jeg kjenner jeg blir direkte forbanna når jeg leser dette! I mine øyne, snakkes det her om et fremtidig Norge hvor et muslimsk konservativt parti står sterkt, og hvor undertrykkelse og brudd på menneskerettigheter er et faktum! Ødelegge det fine norske flagg med muslimske symboler? Innføre alkoholforbud og lovlig flerkoneri? Heldigvis bare noe denne muslimske politikeren selv tror, men jeg håper at det i fremtiden blir utøvd stor motstand om slike endringer later til å bli virkelighet. Å si at Norge skal falle for Islam, er arrogant og provoserende, selv om det bare er en magefølelse. Får håpe norsk ungdom av det neste århundret har baller nok til å gjøre motstand om det skal bli for mye, slik norsk ungdom satte seg imot den tyske okkupasjonen av 1940. NEI, jeg sammenligner ikke nazismen med Islam på noen måte. Men å komme inn i landet, for så og endre det politiske system radikalt, vil jeg si er en okkupasjon, som må slås ned på.

Dette gjelder uansett om de politiske omveltningene er politisk, kulturelt eller religiøst motivert.

Dere spør dere kanskje om jeg lider av fremmedfrykt? Vel, når en minoritet som muslimer i Norge er, reiser seg mot det tradisjonelle norske og ønsker å legge landet under seg, ja da blir jeg redd. Jeg er glad i friheten, demokratiet og landet i det hele tatt. Selv om den nevnte artikkel bare tar for seg noen få tenkte endringer (alkoholforbud, lov om bigami osv.) så ser jeg på dette som en inngangsportal til flere undertrykkende og frihetsberøvende endringer.

Jeg er IKKE rasist, snarere tvert imot. Jeg er derimot redd og skeptisk overfor muslimer, da noen av dem (merk: NOEN) tydeligvis har som hensikt og "ødelegge" det jeg forbinder med kongeriket NORGE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner jeg blir direkte forbanna når jeg leser dette!

Det er du ikke alene om. Og dette Aslam Ahsan sier her, bekrefter jo det som mange av oss har advart mot lenge.

islam er som en kreftbyll, og kreftbyllens natur er å spre seg, inntil den blir stoppet.

Muslimene kom hit til landet som gjester, og nå viser de sin "takknemlighet" med å prøve å ta over landet.

At en "moderat" muslim som Aslam Ahsan snakker om sine drømmer for fremtiden på denne måten, viser jo at det er ikke bare ekstreme muslimer som har slike fiendtlige hensikter, og som kunne komme til å stemme på et slikt muslimsk parti. Og i tillegg vil vel også noen naive sosialister stemme på dette partiet .

Og siden sosialistene fortsetter å importere muslimer i et stadig økende tempo, så er det vel ikke så lenge til at muslimene overtar Norge heller.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg blir direkte forbanna når jeg leser dette! I mine øyne, snakkes det her om et fremtidig Norge hvor et muslimsk konservativt parti står sterkt, og hvor undertrykkelse og brudd på menneskerettigheter er et faktum! Ødelegge det fine norske flagg med muslimske symboler? Innføre alkoholforbud og lovlig flerkoneri? Heldigvis bare noe denne muslimske politikeren selv tror, men jeg håper at det i fremtiden blir utøvd stor motstand om slike endringer later til å bli virkelighet. Å si at Norge skal falle for Islam, er arrogant og provoserende, selv om det bare er en magefølelse. Får håpe norsk ungdom av det neste århundret har baller nok til å gjøre motstand om det skal bli for mye, slik norsk ungdom satte seg imot den tyske okkupasjonen av 1940. NEI, jeg sammenligner ikke nazismen med Islam på noen måte. Men å komme inn i landet, for så og endre det politiske system radikalt, vil jeg si er en okkupasjon, som må slås ned på.

Dette gjelder uansett om de politiske omveltningene er politisk, kulturelt eller religiøst motivert.

Dere spør dere kanskje om jeg lider av fremmedfrykt? Vel, når en minoritet som muslimer i Norge er, reiser seg mot det tradisjonelle norske og ønsker å legge landet under seg, ja da blir jeg redd. Jeg er glad i friheten, demokratiet og landet i det hele tatt. Selv om den nevnte artikkel bare tar for seg noen få tenkte endringer (alkoholforbud, lov om bigami osv.) så ser jeg på dette som en inngangsportal til flere undertrykkende og frihetsberøvende endringer.

Jeg er IKKE rasist, snarere tvert imot. Jeg er derimot redd og skeptisk overfor muslimer, da noen av dem (merk: NOEN) tydeligvis har som hensikt og "ødelegge" det jeg forbinder med kongeriket NORGE.

Du kan bare slappe av, SSB og alle seriøse forskere avviser at det blir flertall muslimer i Norge på denne siden av 2100. Hva Ahsan tror blir i den sammenheng ganske irrelevant. Forøvrig så er Ahsan en moderat muslim, akkurat som de fleste andre muslimer her i landet. Du lider nok av en viss fremmedfrykt, hvis du ikke gjorde det så ville du ikke reagert så voldsomt på denne tullete artikkelserien til Dagbladet.

Lenke til kommentar

Du kan bare slappe av, SSB og alle seriøse forskere avviser at det blir flertall muslimer i Norge på denne siden av 2100. Hva Ahsan tror blir i den sammenheng ganske irrelevant. Forøvrig så er Ahsan en moderat muslim, akkurat som de fleste andre muslimer her i landet. Du lider nok av en viss fremmedfrykt, hvis du ikke gjorde det så ville du ikke reagert så voldsomt på denne tullete artikkelserien til Dagbladet.

A SSB og de "seriøse forskerne" samt andre naive sosialister kan benekte noe slikt, er rett og slett å fornekte virkeligheten.

For når de muslimer som allerede er her føder dobbelt så mange barn som norske kvinner, og regjeringens økende import av muslimer antakelig alene står for det meste av befolkningsøkningen i Norge i løpet av et år, så sier det seg jo selv at det ikke vil ta langt tid før muslimene har tatt over. Vi må jo også regne med mange naive og hjernevaskede sosialister som vil stemme på et muslimsk parti ut fra en slags naiv tanke om "solidaritet" med muslimene.

Så det mest skremmende er at myndigheter og såkalte "forskere" er så naive og drømmende at de rett og slett fornekter virkeligheten.

Lenke til kommentar
Såkalte forskere?

Altså forskere med mellom 3 og 5 års høyere utdanning?

Ja. Det spiller ingen rolle hvor lang teoretisk utdannelse de har om de ikke har forståelse for sammenhengene i praksis.

Men i dette tilfellet så tror jeg forståelsen er der, men viljen til å fornekte virkeligheten og til åvære politisk korrekt overskygger all fornuft.

Og "forskere" som setter kravet til politisk korrekthet først på den måten, er ikke annet enn "såkalte forskere" i mine øyne. Mao. de burde ikke kalle seg forskere i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvilket grunnlag man har for å si at forskere forsøker å være mer politisk korrekte enn å komme med god statistikk.

For når de muslimer som allerede er her føder dobbelt så mange barn som norske kvinner, og regjeringens økende import av muslimer antakelig alene står for det meste av befolkningsøkningen i Norge i løpet av et år, så sier det seg jo selv at det ikke vil ta langt tid før muslimene har tatt over. Vi må jo også regne med mange naive og hjernevaskede sosialister som vil stemme på et muslimsk parti ut fra en slags naiv tanke om "solidaritet" med muslimene.

Hvor har du dette fra, kilde?

Jeg fant noe, litt gammelt men alllikevel:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/06/05/370501.html

28200 i befolkningsøkning, 2/3 som følge av innvandring, men de landene med størst andel var sverige og danmark...

EDIT: Gravd litt mer:

Det ble registrert 67 000 innvandringer og 24 000 utvandringer til og fra Norge i 2008. Dermed lå nettoinnvandringen på 43 000, noe som er 3 700 flere enn året før. Fortsatt er det flest polakker som kommer til Norge.

Av de 58 800 personene som innvandret til Norge og som ikke hadde norsk statsborgerskap, var 37 700 eller 64 prosent statsborgere av medlemsland i EU. Også på 1960-tallet utgjorde innvandrerne fra dagens EU-land en tilsvarende stor andel. Deretter sank denne andelen, slik at den så sent som i 2003 kun utgjorde 37 prosent, eller 9 800 av de totalt 26 800 innvandringene til Norge det året. I tidligere år hvor det har vært stor innvandring, har det vært spesielle forhold som har ført til at mange flyktninger har ankommet fra Balkan, Irak og andre land i Asia og Afrika. I de siste årene er det derimot arbeidsinnvandring - særlig fra Polen, men også fra land som Tyskland, Litauen og Sverige - som har gitt den store nettoinnvandringen.

http://www.ssb.no/innvutv/

Jeg har et spørsmål til deg baltazar: Hvorfor kommer du med GROVT FEILAKTIGE PÅSTANDER? Orker du ikke sjekke fakta, eller har du en bevisst agenda med å spre "informasjon" som kan føre til støtte til saken din?

Eller, du annerkjenner kanskje ikke SSB som kilde, men da ønsker jeg å se din alternative kilde.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Kan du sette opp en beregning som forklarer hvorfor? Basert på at det kom 14000 innvandrere til norge i fjor fra afrika og asia + hvor mange flere muslimskfødte barn som blir født i norge i dag vs resten av fødte barn?

Om vi tenker at det er 5 millioner mennesker i norge, og 10% er muslimer. La oss si at pga fødsler alene så vokser den muslimske delen med 20% pr 5 år, og resten med 10%. Dette her er forutsatt at ingen konverterer o.l, og at muslimer gifter seg kun med hverandre og så videre - altså rimelig basic og ikke helt sannsynlig - men en enkel måte å se litt på talla.

(ja, jeg er klar over at veksten er langt høyere enn det vi har i dag)

På 50 år vil muslimske delen ha vokst til 3 millioner. Resten vil ha vokst til 11.5 millioner. Totalt vil den muslimske andelen altså være på 20%.

Og dette er med en rimelig syk befolkningsvekst. Jeg kan også legge inn i regnestykket at det kommer 25 000 muslimer til norge hvert år, men dette vil stå for MAKS 500 000 ekstra muslimer i norge på disse 50 årene med fiktiv befolkningsvekst. Noe som øker andelen med 2-3%

EDIT: NEI, dette er ikke nøyaktig matte, så det vil nok være rimelig store hull her og masse variabler som gjør tallene mine rimelig unøyaktige :). Poenget var ikke å være nøyaktig, poenget var å vise at med en HØY befolkningsvekst i norge og dobbelt så mange muslimskfødte barn som rest av befolkning så vil andelen muslimer i norge overhodet ikke nærme seg flertall.

Legger man så til mulighetene for integrering, kulturendring og slike saker utover fremtiden, så ser man at det svartmales en del i tråden her.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
"Det sier seg selv" er ikke et argument.

Det var ikke ment slik heller.

Jeg bare peker på det som bør være klart for alle. Nemlig det at muslimene vil være i flertall lenge før ssb og myndighetene tror.

Og slik som alle veit, vil muslimar i sekundet dei kjem i fleirtal innføra Sharia. Personleg fridom vil opphøra å eksistera. Ignorér at fleirtalet av innvandrarborn ikkje praktiserer konservativ islam, og ignorer muslimar flest ikkje vil ha sharia-styre. Dei lyg jo sjølvsagt på alle undersøkingane. Ignorer at dei fleste muslimske land ikkje har sharia-styre.

Muslimske innvandrarar er fiendar av Noreg og vi burde hata kvar einaste ein. Og vi gjer sjølvsagt rett i å klaga over kor dårleg integreringa går. Alle skjønner jo at det er lett som berre faen å integrera seg i eit land som tydelegvis hatar deg og alle dine verdiar. La oss kasta ut alle innvandrarar og alle innvandrarborn. Det som har budd i Noreg heile livet er jo ikkje norske. Alle skjønner dette. Hiv dei ut. Dei er kriminelle, alle saman.

Stem FrP!

Lenke til kommentar
Hvilket grunnlag har du egentlig for å påstå at de ikke har forståelse for sammenhengene i praksis?

At du er uenige i konklusjonene er ikke det samme som at ganske mange (jeg aner ikke hvor mange som arbeider hos SSB) forskere tar feil.

Jeg vet at ssb jukser med statistikkene for å få tallene til å se bedre ut.

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article381535.ece

Så du vet det ja? Du har ingen beviser og likevel så vet du. Snodig egenskap det der. Gjem dere for muslimene alle sammen!

Lenke til kommentar
Kan du sette opp en beregning som forklarer hvorfor? Basert på at det kom 14000 innvandrere til norge i fjor fra afrika og asia + hvor mange flere muslimskfødte barn som blir født i norge i dag vs resten av fødte barn?

Om vi tenker at det er 5 millioner mennesker i norge, og 10% er muslimer. La oss si at pga fødsler alene så vokser den muslimske delen med 20% pr 5 år, og resten med 10%. Dette her er forutsatt at ingen konverterer o.l, og at muslimer gifter seg kun med hverandre og så videre - altså rimelig basic og ikke helt sannsynlig - men en enkel måte å se litt på talla.

På 50 år vil muslimske delen ha vokst til 3 millioner. Resten vil ha vokst til 11.5 millioner. Totalt vil den muslimske andelen altså være på 20%.

Og dette er med en rimelig syk befolkningsvekst. Jeg kan også legge inn i regnestykket at det kommer 25 000 muslimer til norge hvert år, men dette vil stå for MAKS 500 000 ekstra muslimer i norge på disse 50 årene med fiktiv befolkningsvekst. Noe som øker andelen med 2-3%

EDIT: NEI, dette er ikke nøyaktig matte, så det vil nok være rimelig store hull her og masse variabler som gjør tallene mine rimelig unøyaktige :). Poenget var ikke å være nøyaktig, poenget var å vise at med en HØY befolkningsvekst i norge og dobbelt så mange muslimskfødte barn som rest av befolkning så vil andelen muslimer i norge overhodet ikke nærme seg flertall.

Legger man så til mulighetene for integrering, kulturendring og slike saker utover fremtiden, så ser man at det svartmales en del i tråden her.

Det er ikke min sak å legge ut noen matematisk beregning, og det er ikke slik det virker uansett. Men du la jo selv ut en link som viser at innvandrere sørger for befolkningsøkning i Norge.På hvilket grunnlag du da kan angripe meg for å ha hevdet det samme, er ikke lett å forstå.

Når det gjelder muslimer, så beregner vel ssb de som med andre innvandrere. Kun første generasjon og de med to innvandrerforeldre.

Det er jo muslimer i europa og sverige også, så innvandrere derfra kan jo også være muslimer, men det blir vel neppe registrert.

Men muslimer kan umerket godt komme seg til makten i Norge uten å være i flertall, for sammen med sosialistene så er de ikke langt unna flertall som det er.

Og sosialistene dolker gjerne hvem som helst av oss i ryggen for å tilfredstille muslimene. Det er også mange naive sjeler som kunne tenkes å stemme på et muslimsk parti ut fra uvitenhet og misforstått "solidaritet" med muslimene.

Så det er flere muligheter her. Vi har jo også avtalen politikerne har inngått om å åpne opp europa for islam.

Folkene i ssb er bare teoretikere som i tillegg jukser med statistikkene for å være politisk korrekt, de flest der er vel 68-ere som er lojale mot ap og sv.

De kan nok noe om matematikk og statistikk selv om de jukser, men de har antakelig ikke mye kunnskap om mennesker, eller om islam.

Lenke til kommentar

Det er ikke min sak å legge ut noen matematisk beregning, og det er ikke slik det virker uansett. Men du la jo selv ut en link som viser at innvandrere sørger for befolkningsøkning i Norge.På hvilket grunnlag du da kan angripe meg for å ha hevdet det samme, er ikke lett å forstå.

Når det gjelder muslimer, så beregner vel ssb de som med andre innvandrere. Kun første generasjon og de med to innvandrerforeldre.

Det er jo muslimer i europa og sverige også, så innvandrere derfra kan jo også være muslimer, men det blir vel neppe registrert.

Men muslimer kan umerket godt komme seg til makten i Norge uten å være i flertall, for sammen med sosialistene så er de ikke langt unna flertall som det er.

Og sosialistene dolker gjerne hvem som helst av oss i ryggen for å tilfredstille muslimene. Det er også mange naive sjeler som kunne tenkes å stemme på et muslimsk parti ut fra uvitenhet og misforstått "solidaritet" med muslimene.

Så det er flere muligheter her. Vi har jo også avtalen politikerne har inngått om å åpne opp europa for islam.

Folkene i ssb er bare teoretikere som i tillegg jukser med statistikkene for å være politisk korrekt, de flest der er vel 68-ere som er lojale mot ap og sv.

De kan nok noe om matematikk og statistikk selv om de jukser, men de har antakelig ikke mye kunnskap om mennesker, eller om islam.

Kan du ikke komme med kilder på det du sier. Uten noen form for oppbakking av kilder og bevis er påstandene dine verdt like mye som brukt dopapir.

Lenke til kommentar

Du har fortsatt ikke kommet med noe som helst av grunnlag for å påstå at det jukses i SSB, at de ikke har mye kunnskap om mennesker, eller om islam, og at de bare er teoretikere, 68'ere og lojale mot AP og SV.

Derfor påstår jeg nå at SSB'ere i hovedsak for det meste er innrøyka FrP'ere, som forsøker å sette dagsordene ved å presentere statistikk som er åpenbart feilaktig og håpløs, og de er antageligvis alle sammen Brannsupportere. I tillegg driver de dank på jobben.

Og hey, vet du hva? Begge våre påstander er nøyaktig like mye verdt i denne debatten: NULL OG NIKS!

Lenke til kommentar

... og dette minner jo absolutt ikkje om anti-kommunismen i nazi-Tyskland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...