GOP Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det virker som at ingen her skjønner hva partiet gjør. Det er et parti som har mange kampsaker. At det er kampsaker betyr ikke at de sier:"innfør dette ellers gjør vi opprør". Partiet vil sannsynligvis aldri få noe makt. Men når dere sier at dette partiet vil sette Norge flere tiår tilbake er det mange partier som vil det. Norgespatriotene for eksempel. Når det står ting som å forby homofili og å forby alkohol så ser vi hvor partiet vil hen, jeg har aldri hørt at Norgespatriotene ønsker noe slikt? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det virker som at ingen her skjønner hva partiet gjør. Det er et parti som har mange kampsaker. At det er kampsaker betyr ikke at de sier:"innfør dette ellers gjør vi opprør". Partiet vil sannsynligvis aldri få noe makt. Men når dere sier at dette partiet vil sette Norge flere tiår tilbake er det mange partier som vil det. Norgespatriotene for eksempel. Når det står ting som å forby homofili og å forby alkohol så ser vi hvor partiet vil hen, jeg har aldri hørt at Norgespatriotene ønsker noe slikt? De ønsker dog etnisk rensing og et par andre ting som ikke er helt "moderne". De opererer tross alt med slagordet "Norge Fritt - Norge Hvitt". Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi har egen tråd for referert parti. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha, de hadde det sikkert morro når de lagde det ''partiet''. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha, de hadde det sikkert morro når de lagde det ''partiet''. Jepp. Virker nesten som de hadde denne problemstillingen: "Hvordan provosere nordmenn mest mulig". Lenke til kommentar
simenss Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg håper vitterlig dette partiet aldri får fotfeste i Norge. Skremmende liste med forslag. Da kan jeg med liten feilmargin si til deg at du kan ta det helt med ro Robert. Som alle andre ekstreme partier som for eksempel NP og Hvit Valgallianse får ikke dette partiet annet enn ekstreme stemmer. Disse stemmene er det heldigvis svært få av i et samfunn Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 "Hvordan få nordmenn til å overreagere mest mulig" er mer korrekt å si. Dette partiet har jo like mye politisk tyngde som en fjert i ørkenen. De har ikke hjemmeside engang (som jeg har klart å finne hvertfall). Tilogmed Norgespatriotene har en hjemmeside. Allikevel har partiet fått relativt store mengder omtale i aviser. Mange større partier har god grunn til å være misunnelige på dem for dette. Disse folkene får DPP til å virke som profesjonelle politikere, allikevel er enkelte betenkelig ivrige på å ta dem dønn seriøst. ILP er vel ikke de eneste klovnene i salen, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enig med deg, Rata 101. Dette er en storm i et (egge)glass! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enig i at vi ikke trenger så mange partier som vi har i dag, men hvilke er en annen diskusjon. Når det gjelder religiøse partier så syns jeg det blir feil, fordi religion og politikk er to vidt forskjellige ting. gjelder dette alle eller bare muslimer? Krf bygger jo på religion. FrP sier at de bygger på kristne verdier. Det gjelder alle. Nå stemmer jeg verken Krf eller Frp så det er meg likegydlig, jeg mener dog fortsatt at vi ikke trenger religiøse partier, men jeg kan ikke gjøre så veldig mye mere enn å ikke stemme på de Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 OH NOES! SE OPP FOR SNIKISLAMISERINGEN! Ingen som har merket att vi har blitt Amerikanisert? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ingen som bryr seg om det. Det er ikke vanskelig å skille ut rasistene. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette partiet understreker jo egentlig det NorgesPatriotene er redde for. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette partiet understreker jo egentlig det NorgesPatriotene er redde for. Norgespatriotene understreker det jeg er redd for. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvis de to partiene lager felles julebord (lol) så klarer de antageligvis å skrape sammen nok folk til å fylle en bitteliten gymsal. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Frp = ekstrem kristendom Det medfører ikke riktighet. Morsomt å advare mot islamisering av Norge samtidig som man bruker FrP som eksempel, var det ikke en tidligere FRP formann som sa "Et samfunn uten etniske minoriteter er et samfunn i harmoni"? Hvem da, og hva er poenget ditt? Jeg vet ikke om noe parti som kjemper for muslimers rettigheter. Rettelse: Du vet ikke om noe annet parti som kjemper for å tvinge islam på Norge. Her er det ikke snakk om muslimers rettigheter, men om å tvinge islam på resten. Ingen som har merket att vi har blitt Amerikanisert? Og det er et problem? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg vet ikke om noe parti som kjemper for muslimers rettigheter. Rettelse: Du vet ikke om noe annet parti som kjemper for å tvinge islam på Norge. Her er det ikke snakk om muslimers rettigheter, men om å tvinge islam på resten. Hva snakker du om? Hvordan kan å ønske egne skoler for muslimer være å tvinge islam på resten? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis du ser det første innlegget i tråden er det ikke bare egne skoler (som er ille nok) de ønsker... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvor stor oppslutning har egentlig dette partiet? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Haha, de hadde det sikkert morro når de lagde det ''partiet''. Jepp. Virker nesten som de hadde denne problemstillingen: "Hvordan provosere nordmenn mest mulig". Mer korrekt ; "Hvordan bli drept raskest mulig" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 WTF! Jeg har ikke tenkt til å bli islamist heller da >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå