HeHauken Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Islamisering er jo ingen trussel! Hvorfor har folk denne oppfatningen? Muslimer i Norge er ganske liberale og de kommer aldri til å innføre "grove" lover som alle dere er redd for! Så les forslagene på side 1 om igjen: 1. Vil gjøre morsmålsundervisning obligatorisk2. Forby homofili 3. Forby alkohol 4. Forby svinekjøtt 5. Forby sex før ekteskapet 6. Billigere flypriser til Pakistan 7. Norge ut av Afganistan 8. Skal bli enklere med familiegjenforening 9. Automatisk visum til alle som gifter seg med norske statsborgere 10. Statslønner imamer 11. Mer penger til moskeer 12. Forbud mot Muhammed-tegninger 13. Hijab i politiet 14. Egne sykehus og skoler for muslimer 15. Muslimsk statsminister 1. Språk er en viktig del av integrering og dette forslaget vil medføre utestengelse av resten av samfunnet 2. Helt uenig - folk må få velge sin seksuelle legning - akkurat som andre velger religion 3. Uenig. Frihet til å velge 4. Nesten like usaklig som at vi danner et parti som forbyr religioner 5. Hvordan skal de håndheve det? Og hvor skal grensene gå? - Vi vet at småjenter i dag blir steinet pga voldtekt 6. Dummeste jeg har hørt - da kan de heller bli i Pakistan 7. Vi er medlem av NATO, og en dag kan vi trenge hjelp selv 8. Da tar de ikke bare over Oslo, men hele Norge - da ser jeg ikke vitsen med at de flytter fra sitt hjemland 9. Samme grunn som punkt 8. 10. Imamer er et vidt begrep - har vi garanti for at ikke de bedriver terror? 11. Uenig 12. Synes Muhammed-tegninger er unødvendige, men vi har noe som heter ytringsfrihet - og det er viktig i et demokrati 13. Uenig 14. Hvorfor? 15. Hvorfor ikke? Det eneste punktet på listen som ikke er helt banalt .............................. Jeg synes det er passe frekt å komme med et slikt program, for ikke å snakke om parti. Likestillingen vil bli satt flere tiår tilbake - og det er ikke et Norge jeg vil ha. Det er noe som heter like rettigheter - og frihet til å velge. Og en kan også spørre seg hva meningen med å flytte til frie Norge er, om en ønsker å innføre et samfunn en har flyttet fra.... Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Henhau det der er jo et latterlig innlegg. Alle forslagene der er jo det ikke flertall av muslimer som vil innføre. Dessuten må du skille mellom forslag og krav. Det er ingen muslimer i NOrge som KREVER at vi skal ha en muslimsk statsminister. Du grer alle over en kam. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dette partiet kommer ikke til å komme til makten, og kommer overhodet ikke til å få gjennomført det de vil. Dette skal stemmes over i Stortinget, og vår kjære Konge har også veto-rett. Jeg håper bare at Ola og Kari Nordmann er modige nok til å føre frihetskamp dersom dette partiet mot alle odds kommer til makta. Det BØR absolutt være mennesker i dette landet, ikke bare nordmenn, som vil være villige til å kjempe for frihet og demokrati dersom dette partiet skulle få makt. Mer enn alt, føler jeg meg sint. Det er så til de grader arrogant å komme til landet og i det hele tatt forsøke å innføre noe slikt. De har kommet til landet i asyl, og fått oppholdstillatelse, ja en ny sjanse i livet. Likevel skal de endre på alt. De burde være glade for hva de får, og ta til takke med det samfunnet vi har. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg synes det er passe frekt å komme med et slikt program, for ikke å snakke om parti. Likestillingen vil bli satt flere tiår tilbake - og det er ikke et Norge jeg vil ha. Det er noe som heter like rettigheter - og frihet til å velge. Og en kan også spørre seg hva meningen med å flytte til frie Norge er, om en ønsker å innføre et samfunn en har flyttet fra.... Flotte ord, mann. Førstepost og disse utsagnene du svarte på er for det meste absurd. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Henhau det der er jo et latterlig innlegg. Alle forslagene der er jo det ikke flertall av muslimer som vil innføre. Dessuten må du skille mellom forslag og krav. Det er ingen muslimer i NOrge som KREVER at vi skal ha en muslimsk statsminister. Du grer alle over en kam. Jeg har ingenting imot muslimer, men jeg svarte på et innlegg der en person mente islamisering ikke var en trussel. For om halvparten av de rent tåpelige forslagene innføres er det liten tvil om at islamisering er negativt og direkte truende mot det norske demokratiet. Tråden handler om at et parti går til valg på bla. disse punktene. Håper majoriteten av muslimer fnyser av forslagene. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har heller ingen verdens ting mot muslimer! Jeg hadde vært like frustrert om det hadde vært buddhister, hinduister eller katolikker! Det er holdningen jeg blir frustrert over! Håper for guds skyld ingen har oppfattet mine innlegg som diskriminerende. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg hadde blitt veldig irritert om kristne som hadde kommet med slike krav. Kristne, Muslimer og alle andre religiøse: Hold dere unna staten, overtroen deres har ingenting der å gjøre. Hold det inni kirka, moskeen og hva dere kaller disse gudshusene deres! Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har heller ingen verdens ting mot muslimer! Jeg hadde vært like frustrert om det hadde vært buddhister, hinduister eller katolikker! Det er holdningen jeg blir frustrert over! Håper for guds skyld ingen har oppfattet mine innlegg som diskriminerende. Eg hadde ikkje blitt like sint viss det hadde vert eit budistparti, hindusist parti eller eit katolsk parti. Muslimane har ein relgion som meinar at alle som ikkje trur på Islam er deira fiendar. Sjå på korleis det er der nede, det har altid vert krig, har det noko medfolkselaget å gjør? Det kan faktisk diskuterast. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har heller ingen verdens ting mot muslimer! Jeg hadde vært like frustrert om det hadde vært buddhister, hinduister eller katolikker! Det er holdningen jeg blir frustrert over! Håper for guds skyld ingen har oppfattet mine innlegg som diskriminerende. Eg hadde ikkje blitt like sint viss det hadde vert eit budistparti, hindusist parti eller eit katolsk parti. Muslimane har ein relgion som meinar at alle som ikkje trur på Islam er deira fiendar. Sjå på korleis det er der nede, det har altid vert krig, har det noko medfolkselaget å gjør? Det kan faktisk diskuterast. Katolsk parti? Kødder du med meg??? Skal vi ha et samfunn for voldtekt av små barn florerer blant "eliten" og forby abort, forby kondomer etc etc etc. Nei vet du hva! Da hadde jeg gjort opprør bigtime! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Katolsk parti? Kødder du med meg??? Skal vi ha et samfunn for voldtekt av små barn florerer blant "eliten" og forby abort, forby kondomer etc etc etc. Nei vet du hva! Da hadde jeg gjort opprør bigtime! HÆ? altså, alt kommer jo bare ann på hvor strengt man følger religionen sin. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Religion har ingenting i styringen av et land å gjøre! Om det så er kristendom, Islam eller andre. Staten skal bygge på et sekulært grunnlag med Menneskerettighetene i sentrum, ikke på maktgale guder. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 altså, alt kommer jo bare ann på hvor strengt man følger religionen sin. Og selv om muslimer lurer seg selv med å tro at de er liberale, er ikke dette alltid tilfelle. Jeg kjenner flere muslimer som mener de er liberale, men likevel føler seg bundet til å gjøre som foreldrene vil. Å gifte seg med noe annet enn en muslim er for en muslimsk kvinne utenkelig - ikke fordi hun ikke liker norske menn - men fordi hennes familie aldri ville akseptert det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Se hva som skjedde i Irland http://www.dagbladet.no/2009/05/19/nyheter...ergrep/6288078/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har heller ingen verdens ting mot muslimer! Jeg hadde vært like frustrert om det hadde vært buddhister, hinduister eller katolikker! Det er holdningen jeg blir frustrert over! Håper for guds skyld ingen har oppfattet mine innlegg som diskriminerende. Eg hadde ikkje blitt like sint viss det hadde vert eit budistparti, hindusist parti eller eit katolsk parti. Muslimane har ein relgion som meinar at alle som ikkje trur på Islam er deira fiendar. Sjå på korleis det er der nede, det har altid vert krig, har det noko medfolkselaget å gjør? Det kan faktisk diskuterast. Katolsk parti? Kødder du med meg??? Skal vi ha et samfunn for voldtekt av små barn florerer blant "eliten" og forby abort, forby kondomer etc etc etc. Nei vet du hva! Da hadde jeg gjort opprør bigtime! Hehehe, berre fordi nokon få prestar har gjort det, blir det automatisk ein del av relgionen? I tillegg til at det ikkje har noko med relgionen å gjør. Ja, kvifor ikkje forby abort, ivertfall burde det blitt strengare og ikkje sjølvbestemt. Grunnen til at katolikkane ikkje likar kondomar er at dei ser på sæden som begynnelsen av eit liv, derfor er det som at det blir kasta vekk. Så du ville heller gjort oprør mot dette enn å gjør opprør mot kjønslemesteses terroristar, som ser på alle som ikkje trur på deira relgion som verdilause. I tillegg er muslimane einig med at abort og kondomar burde bli forbutt. Einaste grunnen til at imanar ikkje gjør det same som dei katolske prestane er fordi dei kan ha sex med dame så mykkje dei vil. Resis til Iran og kos deg der Lenke til kommentar
SVD Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Religion har ikke noe og gjøre i politikk, basta bom! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har heller ingen verdens ting mot muslimer! Jeg hadde vært like frustrert om det hadde vært buddhister, hinduister eller katolikker! Det er holdningen jeg blir frustrert over! Håper for guds skyld ingen har oppfattet mine innlegg som diskriminerende. Eg hadde ikkje blitt like sint viss det hadde vert eit budistparti, hindusist parti eller eit katolsk parti. Muslimane har ein relgion som meinar at alle som ikkje trur på Islam er deira fiendar. Sjå på korleis det er der nede, det har altid vert krig, har det noko medfolkselaget å gjør? Det kan faktisk diskuterast. Katolsk parti? Kødder du med meg??? Skal vi ha et samfunn for voldtekt av små barn florerer blant "eliten" og forby abort, forby kondomer etc etc etc. Nei vet du hva! Da hadde jeg gjort opprør bigtime! Hehehe, berre fordi nokon få prestar har gjort det, blir det automatisk ein del av relgionen? I tillegg til at det ikkje har noko med relgionen å gjør. Ja, kvifor ikkje forby abort, ivertfall burde det blitt strengare og ikkje sjølvbestemt. Grunnen til at katolikkane ikkje likar kondomar er at dei ser på sæden som begynnelsen av eit liv, derfor er det som at det blir kasta vekk. Så du ville heller gjort oprør mot dette enn å gjør opprør mot kjønslemesteses terroristar, som ser på alle som ikkje trur på deira relgion som verdilause. I tillegg er muslimane einig med at abort og kondomar burde bli forbutt. Einaste grunnen til at imanar ikkje gjør det same som dei katolske prestane er fordi dei kan ha sex med dame så mykkje dei vil. Resis til Iran og kos deg der Dete r ikke bare noen få, det er ganske mange. Og jeg ville gjort opprør mot begge 2, leser du alle innleggene eller? Katolismen er forøvrig en kvalmende retning innenfor kristendommen. Jeg sidestiller den ekstreme katolisisme lett med islamisme(ekstreme islam). Og som sagt: Religion har ingenting i staten å gjøre, uansett hvem det er. Staten skal bygge på et sekulært grunnlag, ikke religiøs vissvass! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Religion har ikke noe og gjøre i politikk, basta bom! religion har ikke noe i politikk eller skole. . håper FRP gjør et bra valg kan vi få noe orden, muslimer er gjester i dette landet de får faen følger våre regler, vår kultur og normer dersom de ikke liker det, kan de dra hjem, ingen som sier at de må være i norge. Endret 6. juni 2009 av -Night- Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Jeg har ingenting imot muslimer, men jeg svarte på et innlegg der en person mente islamisering ikke var en trussel. For om halvparten av de rent tåpelige forslagene innføres er det liten tvil om at islamisering er negativt og direkte truende mot det norske demokratiet. La det være klart at jeg for min del anser dette partiet for å være en ren vits, og at enhver delegering av en større andel makt til et islamsk parti er galskap. Men hvor reelt er egentlig det du kaller en trussel mot det norske demokratiet? Du har vel heller enda ikke kommentert forskjellen mellom krav og forslag. Hvorfor skal ikke ILP få ytre seg? Er ikke du veldig dedikert i saken om å opprettholde ytringsfriheten? Tråden handler om at et parti går til valg på bla. disse punktene. Håper majoriteten av muslimer fnyser av forslagene. Seems like it, jeg kjenner ingen muslimer som støtter Independent Labour Party. Endret 8. juni 2009 av Alastor Lenke til kommentar
SVD Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Religion har ikke noe og gjøre i politikk, basta bom! religion har ikke noe i politikk eller skole. . håper FRP gjør et bra valg kan vi få noe orden, muslimer er gjester i dette landet de får faen følger våre regler, vår kultur og normer dersom de ikke liker det, kan de dra hjem, ingen som sier at de må være i norge. Frp = ekstrem kristendom = ikke noe å gjøre i politikk! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Morsomt å advare mot islamisering av Norge samtidig som man bruker FrP som eksempel, var det ikke en tidligere FRP formann som sa "Et samfunn uten etniske minoriteter er et samfunn i harmoni"? Er alle nordmenn med å stemme FRP? Nei, er alle muslimer ment å stemme for dette partiet? Nei. Så lenge de ikke får noe oppslutning trenger man ikke være noe bekymret heller. De aller fleste som kommer til landet er bare ute etter å slå seg til ro og la det være med det, det er den lille minoriteten som kommer med slike absurde forslag. Rent tull å bekymre seg for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå