Baltazar94 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Kinas menneskerettighetsbrudd har ingenting med ideologi å gjøre, det har med at det er ett totalitært diktatur. For å bli et totalitært diktatur, så må de ha en totalitær ideologi. Og den totalitære ideologien er sosialisme. Det samme svineriet som vi lider under i Norge. Endret 29. april 2009 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Crex Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 føler at jeg bryter litt inn her, men jeg vil bare få sagt noen få ting om saken For det første kommer dette partiet ikke til å bli så stort at det har noen betydning over hodet. selv mange muslimer ville ikke stemt på dette partiet. i hvert fall den yngre generasjonen. og så å si ingen uten mulimsk bakgrunn vil stemme på dem. men siden jeg liker hypotetiske diskusjoner så tenker jeg att hvis dette partiet hadde fått noen betydning i norsk politikk er jeg redd det ville blusset mye agresjon blandt befolkningen, og den fortvilelsen av at slike lover undergraver norsk kultur og livstil ville ende opp i økt rasisme.. bare en liten tanke fra min side, men som sagt er ikke dette relevant siden de ikke vil nå en størelse av betydning Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tror personlig at hvis dette partiet, mot alle odds, hadde fått noen som helst makt på noe plan i Norge, så hadde folk gjort opprør bigtime. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Forøvrig ser jeg helst at du ikke benytter argumentasjon som "det er helt feil" uten argumentasjon av verdi. Jeg konstaterer bare at det er feil. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du konstaterer uten å argumentere. Jeg oppfordrer alle til å argumentere for påstandene sine. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Norge trenger flere politikere, med utenlandsk bakgrunn. Det skaper et stort og bra mangfold. Lenke til kommentar
-FrittMenneske Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Norge kunne gjerne hatt flere som Abid Raja på tinget. Men for all del: ikke flere av Akhtar Chaudhry, vær snill De "smarte" innvandrerne melder seg inn i FrP Endret 5. mai 2009 av -FrittMenneske Lenke til kommentar
Juden Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Norge kunne gjerne hatt flere som Abid Raja på tinget. Men for all del: ikke flere av Akhtar Chaudhry, vær snill De "smarte" innvandrerne melder seg inn i FrP er du morsom? frp er jo rasister! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Norge trenger flere politikere, med utenlandsk bakgrunn. Det skaper et stort og bra mangfold. Greit med ett litt farga storting ja. At han vil hente norske soldater ut av midtøsten er jo vel også ganske greit. Nå vet jeg ikke om dette har en innflytelse på forholdet Norge har til USA, men.. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg kjenner jeg blir litt dårlig av å lese dette. Den 63 år gamle Bollywood-stjernen Ghufoor Butt starter norsk parti - fra pakistan.Denne mannen har et sinnsykt syn på veldig mange ting og bør etter min mening ikke være en norsk statsmann. Er hans visjon i det hele tatt mulig å gjennomføre? Nei takk, klarer han ikke å ver mann nok til å bu i pakistan så trenger han ikke leke mann i Norge heller. Innvandere så flykter pga de er for feig til å gjer noe med sitt eget land er siste sort. Lenke til kommentar
-FrittMenneske Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Norge kunne gjerne hatt flere som Abid Raja på tinget. Men for all del: ikke flere av Akhtar Chaudhry, vær snill De "smarte" innvandrerne melder seg inn i FrP er du morsom? frp er jo rasister! Det er riktig at FrP har hatt en del flauser opp gjennom årene og en del tvilsomme uttalelser fra Carl I Hagen. Det er heller ingen hemmeighet at Anders Langes Parti mottok støtte fra Apartheid Regime i Sør-Afrika bak på den tiden. Men hvem av FrP sine medlemmer hadde støttet apartheid idag? FrP kunne bli sett på som et mye mer fordomsfult parti i datidas Norge, fordi problemene ikke var kommet enda. Idag er problemene der. Jeg mener helt klart at FrP har fått på plass en mer helhetlig innvandringspolitikk de siste årene. Fokuset nå ligger ikke på om vi skal bli et multikulturelt samfunn eller ikke, det går ikke ann å forandre på. Det som nå er oppgavene er å forhindre alvorlige motsetninger mellom folkegrupper, og sørge for at konsentrasjonen av innvandrere på et sted ikke blir for stor. Og ja, Carl I Hagen har alltid ment at nordmenn skal ha innflytelse på hvordan vi skal forme vårt eget land, blant annet med folkeavstemninger om asylmottak i kommunene. Det anser jeg som et svært demokratisk forslag. Drar du til USA, hvem er det som er redde for svarte der? Der er det jo folk i alle farger og kulturer. Men her i Norge er de fortsatt i en "tidlig" fase. Det har tross alt kun gått 30 år siden den store arbeidsinnvandringen startet. Alle vil trenge noen år av livet sitt på akseptere endringen i landet vårt Endret 5. mai 2009 av -FrittMenneske Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 pakkisregjering Hvis det er så tungtvint å skrive pakistansk regjering, så kan du istedenfor å skrive "pakkisregjering" heller skrive pakregjering! Hvis du er en rasist så er det en annen sak. FY! Alt er rasistisk, eigentleg burde vi alle berre teipe igjenn kjeften vår boltre auga våre og la innvandrerane gjør og komme som dei vill. Kanskje vi skulle lagd eit parti som drepe alle som ikkje er "mørkudet", det hadde mest sannsynleg blitt æra og blitt sett på som bra. Slik som då snupdog sa at negera var best i alt, inkludert i å styre(Eksempel: Afrika), då vart han æra av foreksempel VG. Norge kunne gjerne hatt flere som Abid Raja på tinget. Men for all del: ikke flere av Akhtar Chaudhry, vær snill De "smarte" innvandrerne melder seg inn i FrP er du morsom? frp er jo rasister! Alle er rasister, spesielt dei som ikkje vil ha innvandring. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjønner ikke hvorfor folk har så store problemer med å godta at de er rasister, det er ekstremt mange som faktisk er det. Lenke til kommentar
-FrittMenneske Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er ekstremt mange som blander rasisme med fordommer Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg liker svært få av utlendingene jeg har vært borti pga handlinger og væremåte. Er jeg rasist? Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er sikkert rasist, men jeg mener nå at dersom disse utlendingene som flytter til Norge prøver å endre vår religion og lov, så hadde de det ikke så vondt der de var, så kan de faen meg ha seg tilbake der de kom fra. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Håper dette aldri skjer. Håper dette skjer. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Rett på meg om jeg tar feil, men rasist, da er man imot et folkeslag på grunn av rasen deres er man ikke? Vil mene at mesteparten av de som er imot islam, innvandrere eller hva det skulle være i denne tråden er imot oppførsel, kultur og holdninger, ikke hudfargen, formen på hodet eller hva kriteriene for "rase" er. Med generalisering blir det fort til at alle fra f. eks afrika blir stemplet på grunn av enkeltes handlinger, dermed så blir det noe som lett kan forveksles med rasisme, siden folk med da denne kulturen og holdninger som man er imot skiller seg ut ganske distinkt fra resten av befolkningen med tanke på utseende. Allikevel vil jeg påpeke at det er en stor forskjell på rasist og det å "mislike" en folkegruppe på grunnlag av andre kriterier enn det jeg vil kalle rasistiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå