H09I6AN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan vi ikke bare sende dem ut og forby all slags form for islamering? Hadde vært himmelsk i mine øyne.. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hvem er "de"? Hvis man forbyr islamisering, bør man vel forby KrF og andre lumske blandinger av politikk og religion òg? Endret 20. april 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
SVD Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Les litt på islam.no. Virker som mange er positive. Når jeg tittet på Islam.no, virket det som om folk var ganske negative til LIP. Ja, det var en som var positiv, men ellers var folk negative. Det er enda godt. LIP kommer ikke til og bli store uansett, de satser på småsaker som billigere reiser til pakistan, det er latterlig og viser at de ikke akkurat har en plan for Norge, og saker som vil forbedre landet, jeg tror dette havner i samme kategori som piratpartiet altså et bagatellparti. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvem er "de"? Hvis man forbyr islamisering, bør man vel forby KrF og andre lumske blandinger av politikk og religion òg? Jau, kan vel si meg enig i det Religion & politikk er to vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Bra innlegg evillaeader360 Har ikke noe i mot partiet, men det er mye der som ikke henger på greip, selv om jeg er enig i noen punkter. Joda, beklager at jeg skrev så magert. Har tentamen/eksamensperiode akkurat nå, så tid har jeg ikke så mye av! Noen av deres punkter er ok, men det meste appellerer bare til en liten gruppe (pakistanere), skal de få større oppslutning må de kvitte seg med trangsynheten. De har vel lyst til å få med flest pakistanere (generelt 1. generasjons innvandrere), få økt oppslutning hos dere, danne et medlemsavgift og til slutt tjene på det. Vil nok tro at de fleste 2. generasjonsinnvandrere vil se på dette partiet med kritiske blikk . Endret 20. april 2009 av evilleader360 Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 jeg tror dette havner i samme kategori som piratpartiet altså et bagatellparti. Det finnes mange enkeltsakspartier (slik som piratpartiet) som ikke er bagatellpartier. De kalles vippepartier, og går inn for å komme i "vippeposisjon", slik at de kan inngå avtaler med større partier om gjensidig støtte. "Støtter dere oss i vår sak, støtter vi dere i regjering". Dermed kan et lite enkeltsaksparti akkurat over sperregrensen på fire prosent få over halvaprten av stortinget med seg og få stemt igjennom sin sak, selv om det store flertallet egentlig var imot. Politikk på sitt beste Dette partiet er derimot ikke et vippeparti, siden alle andre partier vil holde seg langt unna dem. Trolleparti er nok mer dekkende. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvem er "de"? Hvis man forbyr islamisering, bør man vel forby KrF og andre lumske blandinger av politikk og religion òg? Jau, kan vel si meg enig i det Religion & politikk er to vidt forskjellige ting. Vi er av et kristent land, KRF har mer rett til å være her en islamiseringspolitikken. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette trollepartiet passer òg perfekt som bensin på bålet i disse snikislamiseringstider. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hvem er "de"? Hvis man forbyr islamisering, bør man vel forby KrF og andre lumske blandinger av politikk og religion òg? Jau, kan vel si meg enig i det Religion & politikk er to vidt forskjellige ting. Vi er av et kristent land, KRF har mer rett til å være her en islamiseringspolitikken. Siden vi "alltid" har vert "X" så skal vi alltid være "X" selv om et alternativ "Y" er bedre? her er ikke "Y" islam, men kan være hva som heldst. Jeg mener vi skal være et fritt land, når det kommer til religion også, ingen statsreligion har vært det beste! Edit: @Evilleader: det var ikke innlegget ditt som ikke hang på greip altså det var politikken til LIP, hvis du missforsto Endret 20. april 2009 av SVD Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kommer bare med en vennlig hensetting om at religion ikke er trådens tema. Generelle religions debatter har vi egne kategorier og tråder for. I den grad religion er vesentlig for Independent Labour Party er det legitimt og debattere det, men ikke gjør dette til en Islam vs. Kristendom debatt. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 http://www.dagbladet.no/2009/04/20/nyheter...k/oslo/5832642/ Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vi er av et kristent land, KRF har mer rett til å være her en islamiseringspolitikken. Så sant, så sant.. Selv om jeg er religionsnøytral, altså verken har religion eller er atheist, så vil jeg så desidert til de grader mye gjerne har et kristent Norge, enn at vi alle skal springe rundt og rope Allah. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vi er av et kristent land, KRF har mer rett til å være her en islamiseringspolitikken. Så sant, så sant.. Selv om jeg er religionsnøytral, altså verken har religion eller er atheist, så vil jeg så desidert til de grader mye gjerne har et kristent Norge, enn at vi alle skal springe rundt og rope Allah. Løper vel ikke rundt og roper Allah om du er muslim? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Å? hvorfor skulle man gjøre det? Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Partiet kommer vel aldri til å komme seg til makta uansett, så det er ingen grunn til bekymring vil jeg si. Aldri si aldri. Det er nok ganske mange som er enige i kampsakene deres i hvertfall. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette trollepartiet passer òg perfekt som bensin på bålet i disse snikislamiseringstider. Får nesten lyst til å leke konspirasjonsgalning og spekulere i om FrP sponser partiet, med penger under bordet. Neppe. Dette er vel heller en ren gavepakke til FrP. ILP kommer ikke til å fenge mange. Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) hendelse.... Endret 20. april 2009 av hpfarstad Lenke til kommentar
H3N Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Uten svin og alkohol er nordmenn verdens beste muslimer LOL Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Forby ekstremisme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå