Gå til innhold

Nytt parti vil islamisere Oslo og Norge (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du alle muslimer bør stemme for dem? Ville DU stemt på dette partiet? Et parti uten helhetlig tankegang, som fokuserer på en enkeltgruppe i samfunnet?

Merk at jeg ikke forsvarer KrF.

Å bruke klisjeen rasisme og fremmedfrykt mot noen som våger å si det de mener, er ganske nedverdigende. Hva med heller å diskutere hvor mye vi skal la innvandrere, spesielt muslimer, ta seg til rette med sine kulturer, som nærmer seg innføring av Sharia, istedenfor at de blir integrert i samfunnet som Nordmenn..?

Hvordan står det forresten til med Buddhistene i Afghanistan, hinudene i Pakistan, de kristne i Nord-Afrika? Fikk de fred ved å gi etter for muslimene?

Hersketeknikker blir brukt for å latterliggjøre de som sier imot denne utviklingen.

1. UFARLIGGJØRING

2. LATTERLIGGJØRING

Ikke la dere styre mer. Si fra ved neste valg.

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar
Så nå mangler bare kilde på at Islam ønsker muslims verdensherredømme, så er du i mål.

Koranen.

Av en eller annen grunn tviler jeg på at du har lest igjennom hele Koranen, på originalspråket, og har tolket det i nærheten av hva en en imam ville ha gjort. Foreslår derfor at du finner frem en noe mer pålitelig kilde.

Lenke til kommentar

Jeg har slettet et par personangrep, og noen poster som bar preg av spam. Ellers har diskusjonen vært rapportert fordi den har vært ute på en del sidespor, men så lenge begge "sider" i debatten er med på det og dere henter dere inn selv så skal dere få litt frie tøyler. Husk, mener du at noe ikke hører hjemme i en tråd skal du rapportere det, ikke svare på det i tråden. Svarer du så legitimerer du innlegget og ikke minst nye svar.

Geir :)

Lenke til kommentar
Et parti uten helhetlig tankegang, som fokuserer på en enkeltgruppe i samfunnet?

Hva med Pensjonistpartiet eller Naturlovpartiet?

Eller hva med ett i Sverige som skiller seg ut: Piratpartiet?

Med andre ord, det er nok av partier som "spesialiserer" seg innen nisjer i samfunnet.

Jeg ser ikke noe problemer med det, da de lettere kan fremme saker som de generaliserende partiene ikke har muligheter til å ta seg av.

Lenke til kommentar
Et parti uten helhetlig tankegang, som fokuserer på en enkeltgruppe i samfunnet?

Hva med Pensjonistpartiet eller Naturlovpartiet?

Eller hva med ett i Sverige som skiller seg ut: Piratpartiet?

Jeg støtter mange av sakene deres, men det er latterlig at de ikke nøyer seg med å være en interesseorgannisasjon når de ikke viser interesse for annet enn to-tre kjernesaker.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt skremmende for Norge sin del. Ikke fordi dette partiet støtter noen ekstreme verdier, men at de kan komme til å gjøre det i fremtiden hvis de får en del stemmer. Hvis vi forsetter politikken vi har nå som består i å stille ingen krav til dem som kommer inn annet om hvor forfulgt de er og slippe inn altfor mange innvandre som ikke intigrerer seg inn i Norge i det hele tatt, kan det føre til at dette partiet blir altfor stort, spesielt i Oslo og over tid støtte mer ekstreme verdier som seperat svømmeundervisning, egne rettsystemer, legalisere omskjæring. Dette kommer til slutt å krenke den vanlige nordmann og føre til økt rasisme.

Hvis dette forsetter er det bare to muligheter. Norge blir en islamsk stat, eller at vi ender opp med noe lignende holocoust mot muslimer.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er trist at Jensen sammenlignes med Hitler. Jensen kritiserer Islam, Hitler gasset ihjel 6 millioner jøder. Jensen vil sette foten ned for særkrav for religiøse grupper. Hitler mente at jøder ikke burde ha noen rettigheter overhodet. Per Kristian Foss, jeg er ikke homofob, men nå mener jeg faktisk at du driter deg ut!

Stå på, Siv! Bra noen tør kritisere religion!

Idiotisk intervju på TV2:

Journalist: Går det an å være muslim og norsk samtidig?

Siv: Det er det mange som er.

J: Da må de vel også kunne kreve?

S: Nei, hvorfor det?

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar

Ja, hvorfor skal egentlig norske statsborgere kunne kreve noe av samfunnet? Jeg synes du akkurat sa noe om rettigheter?

Jeg ser dere prøver å henge dere opp i Hitling, mens Foss påpekte at:

"– Det har visse likhetstrekk med mellomkrigstidens frykt for andre minoriteter, i dette tilfellet jøder, sier Per-Kristian Foss til NRK."

Som er nettopp hva det er.

Lenke til kommentar
tviler på at du har lest igjennom hele Koranen, på originalspråket, og har tolket det i nærheten av hva en en imam ville ha gjort.

Tenker du på imamen som forsøkte å verve selvmordsbombere på norske asylmottak?

Selvfølgelig. Og jeg tenker på Tore Tvedt når du argumenterer.

Si fra når du er ferdig med barnslighetene.

Lenke til kommentar
Ja, hvorfor skal egentlig norske statsborgere kunne kreve noe av samfunnet? Jeg synes du akkurat sa noe om rettigheter?

Jeg ser dere prøver å henge dere opp i Hitling, mens Foss påpekte at:

"– Det har visse likhetstrekk med mellomkrigstidens frykt for andre minoriteter, i dette tilfellet jøder, sier Per-Kristian Foss til NRK."

Som er nettopp hva det er.

Det er religiøse særkrav Jensen snakker om.

At noe har visse likhetstrekk med nazismen, er ikke nødvendigvis negativt. Unødvendig og trollete av Foss.

Redaksjon1 nå!!!!!!!!

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar
tviler på at du har lest igjennom hele Koranen, på originalspråket, og har tolket det i nærheten av hva en en imam ville ha gjort.

Tenker du på imamen som forsøkte å verve selvmordsbombere på norske asylmottak?

Nei, jeg tror vår kjære pøbel tenkte på alle de imamene som ikke forsøkte å verve selvmordsbombere på norske asylmottak.

Så det er altså bare en? Ja, det er ingen tvil om at disse muslimene er noen suspekte jævler.

Jeg synes det er trist at Jensen sammenlignes med Hitler. Jensen kritiserer Islam, Hitler gasset ihjel 6 millioner jøder. Jensen vil sette foten ned for særkrav for religiøse grupper. Hitler mente at jøder ikke burde ha noen rettigheter overhodet. Per Kristian Foss, jeg er ikke homofob, men nå mener jeg faktisk at du driter deg ut!

Stå på, Siv! Bra noen tør kritisere religion!

Kritikk er det nok, men ensidig, polariserende, generaliserende og fordomsbyggende, det var det også.

Når en god del av punktene faktisk var ganske usaklige i tillegg..

Men nei, sammenligningen med nazisme er ikke relevant, på samme måte som islam naturligvis ikke kan sammenlignes med nazisme.

Hvorfor nevner du egentlig Foss' seksuelle legning i det hele tatt?

Idiotisk intervju på TV2:

Journalist: Går det an å være muslim og norsk samtidig?

Siv: Det er det mange som er.

J: Da må de vel også kunne kreve?

S: Nei, hvorfor det?

Så etniske nordmenn skal heller ikke kreve noe?

Om vi da ser bort fra friskoleloven, som FRP så vidt jeg kjenner til støtter varmt, undergraver ikke det hele FRPs politiske fundament, siden de ikke gjør annet enn å kreve det ene og det andre?

Lenke til kommentar
Så etniske nordmenn skal heller ikke kreve noe?kreve det ene og det andre?

Etniske nordmenn skal selvsagt heller ikke få innvilget særkrav.

undergraver ikke det hele FRPs politiske fundament, siden de ikke gjør annet enn å kreve det ene og det andre?

Jo

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...