TheKims Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Fjerner like greit innholdet i tråden da det bare kommer useriøse svar... Endret 8. mars 2009 av Ground Z Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Høres ut som dette er noe for Jus-forumet, da dette dreier seg mer om omsorgsretten til dine barn enn om omsorgen til dem (da du så å si ikke har noen omsorg pr i dag). Ettersom du gjør ditt for å understreke at du har sluttet med dette, hva sier advokaten din til dette? Han burde vel gi deg en pekepinn på hvordan dere skal gå frem for å bedre (få mer) omsorgsretten til dine barn. Jeg antar det blir noe slikt: 1. Du beviser at du har sluttet med narkotika og at du kan være en oppegående far (urinprøver, advokat, barnevernet?) 2. Du går rettens vei for å få omsorgsrett (da det høres ut som din eks nekter deg dine rettigheter). Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) *Gjesteinnlegg fjernet* Mennesker kan forandre seg. Du er ikke mye til hjelp her føler jeg. Hvis noen hadde gjort et par feilsteg tidligere i livet skal de ikke få mulighet til å se sine barn igjen? Trangsynt sier jeg, så lenge noen er BEVISELIG (jfr. pisseprøve) cleane burde de da få den respekten og de mulighetene alle andre "rene" mennesker får. Endret 23. februar 2009 av KVTL Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gjesteinnlegg som ikke oppfyllte kravene til posting har blitt fjernet. MVH KVTL Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gjesteinnlegg som ikke oppfyllte kravene til posting har blitt fjernet. MVH KVTL Flere brudd på dete fjernet MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå