ole_marius Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sofies Verden *lol* troll! lol! Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sofies Verden *lol* troll! lol! Å hei der ole_marius. Hvorfor troll? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) å kommentere uten noen som helst betydning enn laugh out loud kan enkelt og greit ikke være noe annet enn trolling trolling = et kort og usaklig innlegg uten noen betydning Endret 10. mars 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 å kommentere uten noen som helst betydning enn laugh out loud kan enkelt og greit ikke være noe annet enn trolling trolling = et kort og usaklig innlegg uten noen betydning Ah, I see. Men å skrive et kort og usaklig innlegg kun for å påpeke en annens påståtte "trolling" er kult? Jeg beklager virkelig at mitt tidligere innlegg ikke var mer omfattende, men for å være ærlig fant jeg tråden veldig lite personlig engasjerende, men buskmannens innlegg var morsomt. Men jeg må ærlig innrømme at det var eneste grunnen til at jeg skrev et innlegg, så der tok du meg. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 takker for alle svar <3<3<3<3<3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå