Tullejenta14 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har LENGE prøvd å slette denne og en gammel bruker, men det ser ut å være klin umulig.. Har lest i hjelp osv men står at jeg må sende mld til en moderator.. Vel, det har jeg gjort.. Men det skjer ingenting!? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) http://wiki.diskusjon.no/index.php/Bruker#slette Du kan ikkje slette heile kontoen (kvifor vil du det eigentleg?), og moderatorar kan ikkje gjere noko med dette, anna enn å henvise deg til ein administrator. (Red.: Sjå innlegget til Skagen under.) Men noko form for svar synst eg du burde fått frå kven no enn det var du sendte PM-en til. Endret 18. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sender du en PM/melding til en moderator kan du spørre om å få kontoen din suspendert permanent slik at den ikke lengre kan brukes. Om du ønsker å bytte brukernavnet for å anonymisere deg før du får kontoen avsluttet, kan du gjøre det selv her, eller kontakte en administrator dersom du har brukt opp kvoten for navneendringer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har LENGE prøvd å slette denne og en gammel bruker, men det ser ut å være klin umulig.. Så du har til og med to brukere? Kanskje på tide å slutte med å opprette nye brukere. Klart det er klin umulig å slette en bruker. Tenk deg om jeg med min post-count skulle slettet min konto med alle poster på slep. Totalt kaos i trådene jeg har postet i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg