Rice Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Heisann, har hatt playstation 3 en god stunn nå, uten å hatt noe særlig med spill. Nå har jeg funnet ut at jeg skal kjøpe meg et nytt, som helst skal være litt skummelt, spennende og utfordrende, som man kan sitte å bryne seg litt på og må tenke litt. Ikke ett spill man bare raser igjennom. Tips? Takker på forhånd -RICE Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Tja... Alone in the Dark: Dark Inferno, Siren (PSN), Dead Space og F.E.A.R. kanskje. Resident Evil 5 kommer jo ganske snart. Endret 19. februar 2009 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dead Space. Spillet har en herlig atmosfære og er veldig utfordrende. Lyden er noe av det beste jeg noensinne har hørt. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dead Space er en vinner. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 F.E.A.R 2 Demoen hørte jeg skulle være skummel.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Høres ut som om "The Orange Box" er midt i blinken. 5 spill i ett. Her får du virkelig grublet litt i form av det geniale Portal. Half Life 2 gir også litt grubling, spenning, småskumle episoder og utfordring. Her har du mange timers underholding. I tillegg selges det til under 300 kr. enkelte steder. Endret 19. februar 2009 av praystation Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg synes ikke FEAR2 var spess skummelt, men dama skvatt. Endret 19. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes ikke FEAR2 var spess skummelt, men dama skvatt. Kan ikke si jeg heller syns det var spesielt scary, men de fleste på LAN`et som spillte det synes det var skummelt. Men nå blir ikke jeg (uheldigvis?) lett skremt av spill Lenke til kommentar
Rice Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 dead space høres spennende ut, flere forslag? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Test ut demoen av Dead Space Vet ikke hvor skremmende Resident Evil 5 blir, men man får en slags klaustrofobisk og ekkel følelse av å spille demoen. Man føler seg som et byttedyr. Endret 19. februar 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvis du ikke har spilt Bioshock så er det noen som synes det er litt småskummelt og PS3 versjonen har også en del ekstra de andre versjonene ikke har. Lenke til kommentar
Rice Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 hehe, ok kult =) thanks Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bioshock er ikke noe spesielt skummelt, men det er et knakende godt spill. F.E.A.R 2 Bioshock Resident Evil 5 Dead Space Mange forslag som har kommet, men det er vel det som kommer inn i sjangeren "skummelt". Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 silent hill er jo skummelt da,husker jeg skvatt som bare fy når jeg spilte det på ps1,mener på ps3'n heter det silent hill homecoming. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Siren: Blood Curse kan anbefales. Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hva med Resident Evil 5? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 RE5 kommer ut neste fredag Gleder meg! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Samme her, Limited Edition min fra asia er på vei Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Test ut demoen av Dead Space Vet ikke hvor skremmende Resident Evil 5 blir, men man får en slags klaustrofobisk og ekkel følelse av å spille demoen. Man føler seg som et byttedyr. Jeg finner ikke demoen av Dead Space - ligger den fortsatt ute? Når det gjelder skrekk spill, vil jeg tro Siren Blood Curse er blant de mer skremmende... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 kompisen min tvang meg til å kjøpe Condemned 2 og jeg har ikke rørt det siden han dro (SKUMMELT O.o). Godt combatsystem da, og når du skal undersøke div. ting må man tenke litt .. Sikkert en del som ikke synes Condemned er bare skummelt når du spiller alene da xP.. Bioshock er også creepy, har pc-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå