intel_guru Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Lurer på om jeg skal kjøpe meg en 256MB DDR brikke fra crucial. Den koster 75$, noe som er rund 700,- + 20$ i frakt til Norge (Sender sikkert fra UK) Kommer alt sammen på 900,- eller blir det masse toll og avgifter som hoper seg opp når den skal inn i Norge? Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Sjekk ut denne http://www.hardware.no/guider/utlandet/index.html Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Vil ikke anbefale deg å kjøpe minnebrikker i USA. Det skjer ofte at brikkene er defekte her hjemme, så tenk på hva som skjer hvis du får en ødelagt. Hvis du er heldig får du en ny etter noen MÅNEDER (etter å ha ventet like lenge på å få den første gang. Ellers så får du ingen tilbake og har tapt de pengene. Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Jeg kjøpte direkte fra Crucial uten noen problemos overhodet. Kom på med budbil døra 2 dager etterpå. Riktignok funket ikke den ene men mistenker at det var min skyld etter litt eksperimentering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå