Dirty Water Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg er ikke enig i alle påstandene som er slengt ut her nå men... DOA3 er mest sannsynlig et av de beste fightingspillene som er ute nå, uten tvil (ja, jeg har det selv, i tillegg til de fleste andre), og når man spiller spill som Mortal Kombat: Deadly Alliance merker man hvor dårlig slossespill faktisk kan være, og man tenker på hvor bra DOA3 egentlig er i forhold. Soul Calibur 2 er også ganske festlig, men jeg liker allikevel DOA3 bedre. For all del, Tekken Tag er bra det, og det er også Tekken 4, men egentlig lever de ikke opp til den ekstreme hypen rundt det. Grafikken er bra, men ikke _så_ bra, fysikken, som er så naturlig i tekken er egentlig ikke så bra som man vil ha det til. Fysikken er bra, sier ikke at den ikke er det, men den er ikke noe bedre enn i f.eks. DOA3. Til tross for det jeg har nevnt over har Tekken spillene har visse ting som veier i deres retning, for eksempel det at man får nye characters etterhvert som man går gjennom spillet flere ganger - noe som gjør spillet ganske givende (vel..? Kunne funnet et bedre ord... men men). Når folk snakker om at man i DOA3 bare kan hamre løs på knappene og vinne mot gode folk må jeg nesten le. DOA3 er DET slossespillet som er mest avhengig av timing (prøvd counter-moves? combogrips?), men ikke før du har spilt det litt. Dessverre er det sånn at med noen characters kan man bare kjøre på å trykke på noen knapper om og om igjen og ta nesten hvilken som helst motstander, med mindre han er erfaren. Ta Leon for eksempel, bruk den sparke komboen hvor han sparker lavt, så høyt, så tråkker ned, er ikke spesielt enkelt å komme seg unna med mindre man enten ikke er der, eller tar tak i benet hans og vrir han rundt. En annen character mange nybegynnere synes er enkel å spille med er Brad Wong, fordi man enkelt får til morsomme komboer - men min erfaring tilsier det motsatte, han er vanskelig å spille skikkelig bra med ettersom han bruker så lang tid på å få frem de forskjellige gode komboene sine, men han er utvilsomt den som er morsomst å spille med - alt i alt er han etter min mening den beste (ikke den mest uovervinnelige... men den som er laget best), og mest unike characteren i DOA3. I tillegg har man Hayate som også har mange morsome triks, men han kan være litt vanskelig å lære seg å spille godt med for nybegynnere. Og Christie... digger stilen, men kan være litt enkel for nybegynnere. Jaja, DOA3 er et bra spill, mest sannsynlig et av de beste fightingspillene som er ute på markedet. Ikke revolusjonerende, men så absolutt verdt pengene - noe MK: DA ikke er... Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Soul Calibur på Dreamcast eier samtlige slossespill uansett! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Ok...går vel for doa3, da! :smile: spill jeg har til Xbox: Sega Gt 2002 - Ganske kjedelig bilspill JSRF - Teit rulleskøytespill Splintercell - Tøfft snike-spill 8) Halo - trenger jeg å si noe? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Soul Calibur på Dreamcast eier samtlige slossespill uansett! Hvordan ser den Dreamcast-en ut? Har du noe bilde av den? Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ganske kult spill. blir litt fort lei av det da men Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Noen som vet hva det koster på lefdal? (nermere meg) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har selv DOA3 og MK:DA og jeg kan ikke si dette tydeligere: IKKE KJØP DOA3! MK:DA ER HUNDRE GANGER BEDRE.. DOA3 er fint å se på, men ikke så fint som MK:DA, DOA3 har rævva gameplay, har du spillt med en character har du spillt med alle. MK:DA derimot har allt, utfordring, fin fine triks, og, det er ikke bare å spille arcade (og vinne) med alle characterne så har du runna spillet, skal litt mer til enn som så :wink: MK:DA = Kongespill DOA3= AnusKringle© Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 prøvde på tre butikker i dag men fant det ikke....... skal prøve på elkjøp når faren min kommer hjem. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg skal begynne å spille med Lei Fang.... Noen tricks? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg skal begynne å spille med Lei Fang....Noen tricks? trykk på alle knappene mens du vrikker på d-pad'en. da karnøfler du alt som er. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 hehe ....nei seriøst, da! for eksempel : Hold x mens du trykker på y og trykker til venstre på d-pad'en så tar han en sparke-combo.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Nå har jeg doa! Det er kongeeeeeee! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 nei, det er ikke konge. det er eyecandy, punktum. prøv mortal kombat : DA, du.. du finner ikke bedre beat 'em up-spill enn det. hver eneste char du kan spille, har to forskjellige "stiler" som du kan bytte mellom mens du spiller, i tillegg til et eller annet våpen. med andre ord, mye dypere gameplay enn "trykktrykktrykktrykk" i 5-6 runder. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 jaja.......jeg digger DOA....Mortal combat ser bare så gørr ut. Smak og behag.. Lenke til kommentar
Cable_Cutter Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hmmm...Jeg ble nå dritt lei av DOA3,litt for enkelt å gjøre de forskjellige tingene... Nei,det er ikke som Tekken 3...Det er konge spill det...Selv om det er på Playstation... Ja ja...Ville bare si min mening jeg... XBOX RUUUUUUULES!!!!! Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Splinter cell er ikke best på xbox! Jeg har rundet det på PC og xbox og det er uten tvil tusen ganger bedre på PC Og doa3 er gøy sånn ca. 30minutter om gangen tre ganger. Jeg forstår ikke at Halo er kåret til så bra spill!? Det er jo samme driten hele tiden! Lenke til kommentar
Cable_Cutter Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Splinter Cell er best på Xbox,Halo ble kåret til et så bra spil fordi gameplay,grafikk og handling samsvarer...Men det er nå min mening Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Nei,det er ikke som Tekken 3...Det er konge spill det...Selv om det er på Playstation... du vet at man får playstation-emulator til xbox, ikke sant? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg forstår ikke at Halo er kåret til så bra spill!? Det er jo samme driten hele tiden! Halo er jo det beste spillet jeg eier! :o Dessuten er det ikke samme greia hele tiden. Og på halo kan man gå igjennom spillet sammen med en venn! Og hvis halo2 blir bedre en halo1......Da blir det bra, da! P.s. : Splinter Cell er best på Xbox! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå