Gå til innhold

DOA3 verdt penga?

Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg spiller tekken tag tournament blokkerer jeg, counter attacker, dogder, kommer unna, angriper og characteren min gjør det jeg vil den skal gjøre hele tiden, jeg kan planlegge mange trekk fremover og angripe slik jeg vil. kan være meg som er dårlig, men i DOA3 så endte jeg opp med å bare trykke febrilsk på alle knappene, virker som alle jeg har sett spille det gjør det samme også, jeg synes ikke spillet er noe gøy å spille med venner iallefall, har ikke noe å si at jeg vinner. og så har det ikke kule kungfu folk som lei og law :cry: .

det er mange som liker spillet, men det er ganske forskjellig ifra tekken tag, en del finner vel det positivt :wink: .

Lenke til kommentar
når jeg spiller tekken tag tournament blokkerer jeg, counter attacker, dogder, kommer unna, angriper og characteren min gjør det jeg vil den skal gjøre hele tiden, jeg kan planlegge mange trekk fremover og angripe slik jeg vil. kan være meg som er dårlig, men i DOA3 så endte jeg opp med å bare trykke febrilsk på alle knappene.

Hehe, ender opp med å hamre løs på knappene når jeg spiller Tekken ja :D

Men det gjelder jo bare å lære seg hvordan de forskjellige triksene utføres, sånn er det jo forsåvidt på alle slåssespill.

Lenke til kommentar

For å være det beste beat'em up spillet på Xbox er det verdt pengene, helt uten tvil. Jeg synes det er morsomt, har best grafikk, penest damer (faktisk veldig viktig etter min mening, jeg vil ikke se sumobrytere fleske til motstanderen, not sexy!), naturlige bevegelser og overganger sammenlignet med de fleste andre spill i sjangeren, og det er forholdvis lett å begynne å spille, men vanskelig å mestre, slik det skal være!

For å rakke ned litt på de nyeste som er kommet. Mortal Kombat er en enorm skuffelse, utrolig stive karakterer og beveglser (helt unaturlig fysikk), PS2 grafikk, og for lite variasjon mellom karakterene (tenker på knep og slikt). Tao Feng sliter med litt av det samme, men har ikke testet det noe særlig, det er hvertfall litt mer inspirert enn MK som ikke kommer med noe nytt (å skifte mellom 3 stiler er bare en unnskyldning for å ikke orke å makke til flere knep på kontrollen).

Capcom Vs. SNK2 eller hva det nå var, gadd jeg såvidt å spille, ELENDIG 2D (?!) grafikk med.. ja, ble irritert rett og slett, men har mange karakterer da, 40++.

Soul Calibur 2 er eneste virkelige utfordrer til DOA3. Mange varierte karakterer (bra damer!), ganske bra grafikk men ser at det sliter litt pga PS2-arkade-røttene (sjokkert over at det faktisk hakker en smule på et par scener), finfin lyd. Har spillt dette ganske mye i det siste, og har kommet frem til at det er veldig bra, men ikke fullt så bra og gøy som DOA3. Jeg får inntrykk av at det er litt få knep i SC2, ender opp med å bruke like komboer, irriterende at det er så lett å dominere en slåsskamp om en timer angrepene riktig.

Lenke til kommentar
når jeg spiller tekken tag tournament blokkerer jeg, counter attacker, dogder, kommer unna, angriper og characteren min gjør det jeg vil den skal gjøre hele tiden, jeg kan planlegge mange trekk fremover og angripe slik jeg vil. kan være meg som er dårlig, men i DOA3 så endte jeg opp med å bare trykke febrilsk på alle knappene.

Hehe, ender opp med å hamre løs på knappene når jeg spiller Tekken ja :D

Men det gjelder jo bare å lære seg hvordan de forskjellige triksene utføres, sånn er det jo forsåvidt på alle slåssespill.

med eddie og kanskje ett par til kan du hamre løs på to knapper så gjør han alle de "vanskeligste" og beste triksene omtrent, det er faktisk vanskelig å slå en som hamrer løs på to knapper når han er eddie, derfor er det ingen jeg vet om som pleier å være han. jeg mener alle folkene i DOA3 er som eddie, derfor liker jeg det ikke, kjenner forresten ingen med xbox som liker det spillet heller.

Lenke til kommentar
For å være det beste beat'em up spillet på Xbox er det verdt pengene, helt uten tvil. Jeg synes det er morsomt, har best grafikk, penest damer (faktisk veldig viktig etter min mening, jeg vil ikke se sumobrytere fleske til motstanderen, not sexy!), naturlige bevegelser og overganger sammenlignet med de fleste andre spill i sjangeren, og det er forholdvis lett å begynne å spille, men vanskelig å mestre, slik det skal være!

For å rakke ned litt på de nyeste som er kommet. Mortal Kombat er en enorm skuffelse, utrolig stive karakterer og beveglser (helt unaturlig fysikk), PS2 grafikk, og for lite variasjon mellom karakterene (tenker på knep og slikt). Tao Feng sliter med litt av det samme, men har ikke testet det noe særlig, det er hvertfall litt mer inspirert enn MK som ikke kommer med noe nytt (å skifte mellom 3 stiler er bare en unnskyldning for å ikke orke å makke til flere knep på kontrollen).

Capcom Vs. SNK2 eller hva det nå var, gadd jeg såvidt å spille, ELENDIG 2D (?!) grafikk med.. ja, ble irritert rett og slett, men har mange karakterer da, 40++.

Soul Calibur 2 er eneste virkelige utfordrer til DOA3. Mange varierte karakterer (bra damer!), ganske bra grafikk men ser at det sliter litt pga PS2-arkade-røttene (sjokkert over at det faktisk hakker en smule på et par scener), finfin lyd. Har spillt dette ganske mye i det siste, og har kommet frem til at det er veldig bra, men ikke fullt så bra og gøy som DOA3. Jeg får inntrykk av at det er litt få knep i SC2, ender opp med å bruke like komboer, irriterende at det er så lett å dominere en slåsskamp om en timer angrepene riktig.

så lenge det gjelder datadamer kan jeg like godt se en sumobryter. jeg skal ikke begynne å gå innpå hva som er best, men jeg liker ikke DOA3, og det finnes to grunner til at jeg liker tekken tag, de er lei og law, uten de to folkene i spillet ville jeg aldri ha kjøpt tekken tag eller noen andre beat em up spill jeg vet om.

Lenke til kommentar
Mortal Kombat sine karakterer er jo MYE mere varierte enn DOA3 sine, der det føles likens ut uansett hvem du spiller med...

Mortal Kombat eier Doa3 lett... Jeg velger Fatality over cyberbabene i doa3 anyday...

Second that.

Athelas

Lenke til kommentar
når jeg spiller tekken tag tournament blokkerer jeg, counter attacker, dogder, kommer unna, angriper og characteren min gjør det jeg vil den skal gjøre hele tiden, jeg kan planlegge mange trekk fremover og angripe slik jeg vil. kan være meg som er dårlig, men i DOA3 så endte jeg opp med å bare trykke febrilsk på alle knappene, virker som alle jeg har sett spille det gjør det samme også, jeg synes ikke spillet er noe gøy å spille med venner iallefall, har ikke noe å si at jeg vinner. og så har det ikke kule kungfu folk som lei og law  :cry: .

det er mange som liker spillet, men det er ganske forskjellig ifra tekken tag, en del finner vel det positivt  :wink: .

At du finner tekken bedre enn DOA3 har jo ganske så lite og si her da gutten har en Xbox og er på jakt etter det beste fighting spillet til den?

Men skal være helt enig med deg, Tekken er ganske mange hakk bedre enn DOA3.

Lenke til kommentar
når jeg spiller tekken tag tournament blokkerer jeg, counter attacker, dogder, kommer unna, angriper og characteren min gjør det jeg vil den skal gjøre hele tiden, jeg kan planlegge mange trekk fremover og angripe slik jeg vil. kan være meg som er dårlig, men i DOA3 så endte jeg opp med å bare trykke febrilsk på alle knappene, virker som alle jeg har sett spille det gjør det samme også, jeg synes ikke spillet er noe gøy å spille med venner iallefall, har ikke noe å si at jeg vinner. og så har det ikke kule kungfu folk som lei og law :cry: .

det er mange som liker spillet, men det er ganske forskjellig ifra tekken tag, en del finner vel det positivt :wink: .

Jeg er veldig enig i noe av det du sier her. Jeg trykker også bare febrilskt på knappene når jeg spille DOA 3. Men det er grei nok underholdning og spille mot venner... Grafikken er dritbra og det koster bare 199kr.

Sånn gammelt merkelig prinsipp hvordan man tar komboer og triks. Ikke sånn som det er i tekken.

Så jeg mener at tekken tag og tekken 4 er to spill som bedre enn doa3.

Likevell synes jeg det er verdt penga; du får et nytt spill i samlinga, det koster deg ca like mye som en DVD-film og grafikken er bra og gameplayet er OK. Kjøp det! :woot:

Jeg har foresten både PS2 og xbox, og alle tekken-spillene til PS2 og DOA3 til xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...