Mr. Bojangles Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Lurer på om noen her har tatt årsstudium i matematikk? Tenker selv å ta dette neste år, når jeg er ferdig med videregående - hovedsakelig for å få ekstrapoengene, men det er vel kanskje greit mtp. at jeg vurderer å ta siv.ing.studie etterpå. Noen erfaringer? http://www.uis.no/studietilbud/realfag/mat...kk/aarsstudium/ Endret 18. februar 2009 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Noen? Endret 22. februar 2009 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå er jeg vg3 jeg også, så skal ikke si noe sikkert. Har selv tenkt å ta enkeltemner i matematikk på UiO e.l. neste år, men ikke mange nok til et årsstudium da jeg satser på å komme inn til førstegangstjeneste. Hvis man trenger poeng osv, så er det sikkert greit å ta årsstudium - men jeg lurer litt på hvor fleksibelt siving er, med tanke på at du i hovedsak vil ende opp med å ta samme matten i Matematikk 1 (og kanskje 2?) som på siving, som den du har hatt i årsstudiumet. For min del høres jo ivaffal det sånn halvgøy ut:P Men for all del, jeg aner ikke om dette stemmer - dessuten så er det sikkert mulig å velge mer informatikk-rettede evt fysikk-rettede matteemner på årsstudiet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå