Civilix Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Boxen min har fått de ergelige RROD lysene, så nå er jeg på leiting etter en ny en. Men jeg synes alle butikker tar over 2k for selv billigste modellen, og jeg mener og huske at jeg har sett denne langt billigere før. Så noen forslag til hvor jeg kan skaffe meg ny box billig? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=min_price Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Xbox 360 har gått opp i pris etter rundt Februar var det vel. GameStop har derimot en salgspakke til 1999,- på Arcade med ett av toppspillene Skate 2, Mirrors Edge, NFS Undercover og Fifa 09. Nei, Arcade har ikke lagringsplass utenom en 256 mb minnebrikke som følger med. Samme spillene gjelder på Pro pakken og Elite pakken også. Men til en dyrere pris selvfølgelig. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Xbox 360 har gått opp i pris etter rundt Februar var det vel. GameStop har derimot en salgspakke til 1999,- på Arcade med ett av toppspillene Skate 2, Mirrors Edge, NFS Undercover og Fifa 09. Nei, Arcade har ikke lagringsplass utenom en 256 mb minnebrikke som følger med. Samme spillene gjelder på Pro pakken og Elite pakken også. Men til en dyrere pris selvfølgelig. Da tenker jeg at jeg stikker innom butikken deres i kongsberg etter jobb i morgen, mirrors edge er på kjøpelisten min anyways. Siden jeg bare trenger boxen(har jo alt tilbehør) er det arcade som passer best for meg. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg ville solgt min xbox for 1000,-. Den er veldig godt brukt. Nå har jeg fått Ps3., så xboxen står bare der og blir sett ned på av ps3en. Merk dere dette: Dette er ingen annonse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå