Gå til innhold

22" LCD-skjerm fra netshop. Garanti?


564215

Anbefalte innlegg

Hei! Idag ble skjermbildet på skjermen min (Asus VW222U) plutselig helt hvitt. Jeg trodde først det var dvi-kabelen så var ødelagt, så jeg prøvde en VGA-ledning istede. Men det funket ikke. Så prøvde jeg med en gammel 17" lcd jeg hadde liggende, og det funket. Så prøvde jeg den på min brors datamaskin, og der funket den heller ikke. Derfor konkluderer jeg dessverre med at skjermen er ødelagt. Jeg vet ikke hvorfor den plutselig ble hvit, og har behandlet den veldig fint. Skal virkelig en skjerm bli ødelagt etter et halvt års bruk?! Er det mulig at jeg kan få noe igjen for den på netshop, mtp at den bare har vært i bruk i kun 6 måneder?

 

Hilsen en fortvilet eier av en 6 måneder gammel defekt lcd-skjerm. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt NetShop og informér om hva som har skjedd og hva du har forsøkt, så vil de sannsynligvis gi deg instrukser for hvordan du skal gå frem for å få den reparert. Mulig den må sendes inn til NetShop eller direkte til et verksted. Dette skal gjøre uten kostnad for deg.

Endret av morgster
Lenke til kommentar

De kommer til å ønske å ha inn skjermen for en sjekk, mest sansynlig finner de ut hva som har hendt. Det lønner seg ikke å reparere på slike skjermer og du vil derfor få en tilsvarende ny eller pengene tilbake. Slik har iallfall praksisen pleid å vært på netshop, de er veldig flinke på retur.

Lenke til kommentar

Det kan jeg si med 99% sikkerhet at du ikke gjør, med mindre verkstedet av en eller annen grunn ikke kan reparere skjermen din (f.eks. hvis det er umulig å skaffe de delene som trengs), men dette skjer sjelden. Forklar heller at du trenger pc-en til noe viktig skolearbeid og be om å få en låne-skjerm så lenge :)

Lenke til kommentar
Sender jeg skjermen inn til Netshop eller Asus? :dontgetit:

 

 

Kontakt NetShop og informér om hva som har skjedd og hva du har forsøkt, så vil de sannsynligvis gi deg instrukser for hvordan du skal gå frem for å få den reparert. Mulig den må sendes inn til NetShop eller direkte til et verksted. Dette skal gjøre uten kostnad for deg.
Lenke til kommentar
Sender jeg skjermen inn til Netshop eller Asus? :dontgetit:

 

 

Kontakt NetShop og informér om hva som har skjedd og hva du har forsøkt, så vil de sannsynligvis gi deg instrukser for hvordan du skal gå frem for å få den reparert. Mulig den må sendes inn til NetShop eller direkte til et verksted. Dette skal gjøre uten kostnad for deg.

ok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...