564215 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei! Idag ble skjermbildet på skjermen min (Asus VW222U) plutselig helt hvitt. Jeg trodde først det var dvi-kabelen så var ødelagt, så jeg prøvde en VGA-ledning istede. Men det funket ikke. Så prøvde jeg med en gammel 17" lcd jeg hadde liggende, og det funket. Så prøvde jeg den på min brors datamaskin, og der funket den heller ikke. Derfor konkluderer jeg dessverre med at skjermen er ødelagt. Jeg vet ikke hvorfor den plutselig ble hvit, og har behandlet den veldig fint. Skal virkelig en skjerm bli ødelagt etter et halvt års bruk?! Er det mulig at jeg kan få noe igjen for den på netshop, mtp at den bare har vært i bruk i kun 6 måneder? Hilsen en fortvilet eier av en 6 måneder gammel defekt lcd-skjerm. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kontakt NetShop og informér om hva som har skjedd og hva du har forsøkt, så vil de sannsynligvis gi deg instrukser for hvordan du skal gå frem for å få den reparert. Mulig den må sendes inn til NetShop eller direkte til et verksted. Dette skal gjøre uten kostnad for deg. Endret 18. februar 2009 av morgster Lenke til kommentar
564215 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal ta kontakt i morgen. Men er det noen nå som kan fortelle meg om det er en mulighet for meg å få en ny skjerm, evt. pengene tilbake? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 De kommer til å ønske å ha inn skjermen for en sjekk, mest sansynlig finner de ut hva som har hendt. Det lønner seg ikke å reparere på slike skjermer og du vil derfor få en tilsvarende ny eller pengene tilbake. Slik har iallfall praksisen pleid å vært på netshop, de er veldig flinke på retur. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Absolutt, begge deler er et mulig utfall av denne saken, men først må du nesten høre med dem. Og de har lov til å reparere den først. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det kan jeg si med 99% sikkerhet at du ikke gjør, med mindre verkstedet av en eller annen grunn ikke kan reparere skjermen din (f.eks. hvis det er umulig å skaffe de delene som trengs), men dette skjer sjelden. Forklar heller at du trenger pc-en til noe viktig skolearbeid og be om å få en låne-skjerm så lenge Lenke til kommentar
564215 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Sender jeg skjermen inn til Netshop eller Asus? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sender jeg skjermen inn til Netshop eller Asus? Kontakt NetShop og informér om hva som har skjedd og hva du har forsøkt, så vil de sannsynligvis gi deg instrukser for hvordan du skal gå frem for å få den reparert. Mulig den må sendes inn til NetShop eller direkte til et verksted. Dette skal gjøre uten kostnad for deg. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Sender jeg skjermen inn til Netshop eller Asus? Kontakt NetShop og informér om hva som har skjedd og hva du har forsøkt, så vil de sannsynligvis gi deg instrukser for hvordan du skal gå frem for å få den reparert. Mulig den må sendes inn til NetShop eller direkte til et verksted. Dette skal gjøre uten kostnad for deg. ok Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Du må ta kontakt med NetShop, så får du informasjon om alt du trenger. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå