Porto Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 For å være ærlig, så syntes ikke jeg Monster smaker så veldig godt, men helt ok. Bedre enn brun osv, det er det Lenke til kommentar
Porto Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 24,50+1kr pant kostet den på meny i Tønsberg Lenke til kommentar
ZalZ Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Selges på meny i Horten også Kjøpte en nå. Ække så jævelig digg, men jeg samler på energidrikker, så jeg måtte ha den Nå har jeg: Red Devil Red Bull Monster Pure Rush Burn Burn (grønn og større) Boost Urge Intense Red Z Starta for litt siden ^^ Snart flere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Denne smaker som mjød med bubblegum-smak. Alt for søt. Akkurat som Urge Intense. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Digger Monster, kjøpte en 24pack i sverige (0,5l) ga vel 320 kr for den ;)Ikke nok med det, fikk i meg hele på en uke og havna på legevakta, ikke drikk mer en et par om dagen! No joke. Fikk hjertebank og greier Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Kjøpte meg en 24-pack på kiwin kosta 600 men hey! det er jo monster<3 Lenke til kommentar
senad Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 jeg vet hvor monster er i andebu på meny det er på meny i andeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå