Porto Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Først lurer jeg på, er denne ulovlig i Norge? Har aldri sett den på noen matbutikker, koisker eller bensinstasjoner, kun i USA har jeg sett en. Saken er slik at jeg tok bussen inn til min "kjære" søster i Oslo i dag. Vi gikk ned på Arcaden også fant jeg en butikk som het JeanTv(?) og tok en titt. Ved disken sto den en sånn kjøleboks med Monster merket på. Tenkte at de sikkert bare hadde kjøpt en sånn kjøleboks sak, men neida, oppe i boksen lå det en boks igjen. Kjøpte da denne og sparer den til et LAN på fredag. Så, er disse ulovlige i Norge? Hvis de er det, hvordan kan da denne butikken selge dem? Lenke til kommentar
deu Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Etter litt research har jeg kommet fram til at Monster Energy inneholder dobbelt så mye koffein som Red Bull, som vi alle vet er ulovlig i Norge. Det inneholder også taurin, som i enkelte lan, inkl. Norge, går for å være et legemiddel. Tipper den finnes i Sverige. Utnytt det mens du kan, sier jeg bare! (: Synd jeg ikke bor i Oslo, hva betalte du? Personlig, så er jeg for slike energydrinks i Norge, folk får gjøre som de selv og ta konsekvensene av et evt. misbruk, heller ha en 18+ grense på det enn et totalt forbud, om det er så viktig! Endret 18. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
Porto Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg TROR jeg betalete 39kr, enten det eller 29 Tror de har flere bak disken, så til folk i oslo området, løp og kjøp! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har også sett den. I Tønsberg i en skateshop Lenke til kommentar
Porto Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 hvem butikk da? Lenke til kommentar
deu Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Damn, rip-off! lilko: hva kosta den der da? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Fant en nettside fra norge hvor de solgte Monster, her. VELDIG dyrt da Endret 18. februar 2009 av Porto Lenke til kommentar
lilko Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kosta ca 25 tror jeg, billig nok. Men dette var i 2007. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kommer bare innom tråden en tur for å skryte av at jeg får kjøpt billig monster energy 3km unna, Sverige ftw Lenke til kommentar
acos Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Red Bull er lov å ta med seg inn til Norge. Ut ifra skriv som er tilgjengelig fra tollvesenet står det at en kan ta med «inntill ett års forbruk», definert som 400 bokser. Men det er ikke lov til og selge det ! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg fikk en gratis Monster av ei dame i Sverige De ga bort på en butikk rett over grensa Lenke til kommentar
snaven Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Etter litt research har jeg kommet fram til at Monster Energy inneholder dobbelt så mye koffein som Red Bull, som vi alle vet er ulovlig i Norge. Monster Energy inneholder dobbelt så mye koffein som Red Bull, men Monster Energy boksene er dobbelt så store. Red Bull - 8Oz - 80mg caffeine Monster Energy - 16Oz - 160mg caffeine Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg fikk en boks med Monster av en venn som hadde vært i Spania. Den var grønn om jeg ikke husker feil. Den inneholdt visst nok 30,5mg koffein per 100ml, noe som er mindre enn Red Bull. Boksen var også samme størrelse. Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Etter litt research har jeg kommet fram til at Monster Energy inneholder dobbelt så mye koffein som Red Bull, som vi alle vet er ulovlig i Norge. Det inneholder også taurin, som i enkelte lan, inkl. Norge, går for å være et legemiddel. Tipper den finnes i Sverige. Utnytt det mens du kan, sier jeg bare! (: Synd jeg ikke bor i Oslo, hva betalte du? Personlig, så er jeg for slike energydrinks i Norge, folk får gjøre som de selv og ta konsekvensene av et evt. misbruk, heller ha en 18+ grense på det enn et totalt forbud, om det er så viktig! Det er dobbelt så mye pågrunn av at den er dobbelt så stor, like mye pr. 100ml Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Monster kommer til Norge nå i hvert fall, så en annonse for det i et Handelsbladet FK på jobben i dag. To forskjellige smaker på 0.5L boks. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Monster kommer til Norge nå i hvert fall, så en annonse for det i et Handelsbladet FK på jobben i dag. To forskjellige smaker på 0.5L boks. Har hørt noe om det selv også. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fant ut at den har vært i salg i et par dager allerede på 7/11 og Rema 1000, så jeg plukket opp to bokser på førstnevnte i dag. De var utsolgt for den grønne, så det ble 2x av den gule. (Ripper) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fant ut at den har vært i salg i et par dager allerede på 7/11 og Rema 1000, så jeg plukket opp to bokser på førstnevnte i dag. De var utsolgt for den grønne, så det ble 2x av den gule. (Ripper) Fant ut av det selv Lenke til kommentar
Porto Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Liv i min gamle tråd jo Fant selv ut at Meny på farmanstredet i Tønsberg også selger den Grønner og den Gule, så ble to bokser på meg også i går. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Trodde det hadde mer med mengden taurin å gjøre, ikke koffein? Uansett smaker jo ikke monster særlig godt!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå