ChillyWilly Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har fått ny jobb med provisjonslønn. Noen som vet hvordan det er å søke boliglån da? Lenke til kommentar
morgster Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vrient. Du skal ha vist stabil inntekt over lang tid med provisjonslønn for å få boliglån. Lenke til kommentar
KS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kommer ann på andel av provisjon i lønnene og hva du tidligere har hatt av lønn/yrke. Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Vrient. Du skal ha vist stabil inntekt over lang tid med provisjonslønn for å få boliglån. Hvor lang tid? Går man ut i fra snittlønn? takker for svar Lenke til kommentar
morgster Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Når jeg ble vurdert fikk jeg ikke inntrykk av at det er noe fasitsvar på dette. Det viktigste for banken er at du beviser at du er en sikker betaler som takler rentesvingninger. I mitt tilfelle ble snittutbetalingen av provisjon/bonus for et år tatt som utgangspunkt for beregning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå