TheMartine Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Forresten: Ta av BH'en utenpå jakka? Det må jeg lære meg, hørtes ut som et bra partytriks. det er ikkeno stress da, tilogmed jeg kan det. ( ikke på meg selv selvsagt ) alt ligger i fingerarbeidet Da er du way ahead of me. Grættis! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er slettes ikke umulig at hun kan like han. Da jeg gikk i 8. klasse for to år siden, var det en av de fine jentene i 10 som tydeligvis fikk et øye for meg. Hun fikk nummeret mitt, vi møttes, snakka og hadde det koslig sammen osv. Men jeg var da ganske utvokst og forsåvidt ganske moden i forhold til andre på trinnet om jeg ikke tar helt feil. Noe jeg ikke kan si sikkert om trådstarter. Når jeg ser 8. klassingene nå, virker de som småbarn, og jeg har vanskelig for å se for meg en av jentene på trinnet sammen med en av dem.. menmen ^^ Lenke til kommentar
opijos Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Det er slettes ikke umulig at hun kan like han. Da jeg gikk i 8. klasse for to år siden, var det en av de fine jentene i 10 som tydeligvis fikk et øye for meg. Hun fikk nummeret mitt, vi møttes, snakka og hadde det koslig sammen osv. Men jeg var da ganske utvokst og forsåvidt ganske moden i forhold til andre på trinnet om jeg ikke tar helt feil. Noe jeg ikke kan si sikkert om trådstarter. Når jeg ser 8. klassingene nå, virker de som småbarn, og jeg har vanskelig for å se for meg en av jentene på trinnet sammen med en av dem.. menmen ^^ Det kan være at jeg er umoden , men jeg vet ikke hva du mener selv med moden. Kommet langt i pupberteten?,Store muskler og masse hår?, oppfører deg? Det som er litt rart , jeg er lett på tråden , jeg er den som flørter med alle osv. Men de som er helt stille og ikke tør å snakke med jenter , det er de som får de fineste jentene - Naturlov Edit: Det jeg kan si om meg selv , er at jeg har ekstremt store muskler , jeg vet da ei eller eim on jenter går etter folk som er stærke og good-looking. Tok nesten alle i 10klassingen'e i håndbak Endret 21. februar 2009 av opijos Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Edit: Det jeg kan si om meg selv , er at jeg har ekstremt store muskler , jeg vet da ei eller eim on jenter går etter folk som er stærke og good-looking. Tok nesten alle i 10klassingen'e i håndbak Guuud, så søt du er Lenke til kommentar
opijos Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Edit: Det jeg kan si om meg selv , er at jeg har ekstremt store muskler , jeg vet da ei eller eim on jenter går etter folk som er stærke og good-looking. Tok nesten alle i 10klassingen'e i håndbak Guuud, så søt du er Var det kødd eller? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nei. Du er søt. Er det ikke fint? Lenke til kommentar
opijos Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Nei. Du er søt. Er det ikke fint? Haha , Nei det er ikke fint , man sier ikke søt til gutter, gutter er kjekk, mens jenter er søte Men takker da Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er aldri umulig at en jente i 10ende liker en gutt i 8ende, det har jeg selv sett. Jenten var dog rimelig fucket i hodet da. Sannsynligvis, om noe, så er hun ikke keen på deg, men hun liker at du liker hun. Når du ikke gjør det lenger så begynner hun å lure på hvorfor. Hun vil at folk skal like henne, vil føle seg populær. Så om du skal nappe hun får du bare fortsette å være uinteressert:P Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg kunne aldri tenkt meg å være en 10ende klassing som hadde et "godt øye" for en 8ende klassing. Men selvfølgelig finnes det jo milliarder av mennesker i verden ^^ Lenke til kommentar
opijos Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Første intrykket av meg er at jeg går i 9-eller 10, det har mange folk sagt. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Første intrykket av meg er at jeg går i 9-eller 10, det har mange folk sagt. Ja, da har du nok en fin sjans, her ^^ Lykke til, er alt jeg kan si Lenke til kommentar
opijos Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Takker, men jeg liker ikke A93 mer , har funnet en annen i samme klassetrinn, nokså spuret hun meg om jeg gikk i 9 -------------------------- TOPIC LØST -------------------------- alle komentarer eller ide® er velkommen. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Takker, men jeg liker ikke A93 mer , har funnet en annen i samme klassetrinn, nokså spuret hun meg om jeg gikk i 9 -------------------------- TOPIC LØST -------------------------- alle komentarer eller ide® er velkommen. Nice Lykke til der óg, da Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) aah, it's nice how fast the wind changes du får ha lykke til med hu nye da. Endret 23. februar 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Edit: Det jeg kan si om meg selv , er at jeg har ekstremt store muskler , jeg vet da ei eller eim on jenter går etter folk som er stærke og good-looking. Tok nesten alle i 10klassingen'e i håndbak Guuud, så søt du er Støttes. OMG, du slår noen som er eldre enn deg i håndbak - da må du være like moden som dem! Du slår sikkert meg i håndbak også, men jeg vil ikke sagt at du dermed kunne gått hen og funnet deg en tyveåring. Nei. Du er søt. Er det ikke fint? Haha , Nei det er ikke fint , man sier ikke søt til gutter, gutter er kjekk, mens jenter er søte Men takker da Grow up. Gutter kan da virkelig også være søte. Og det er forskjell på søt og kjekk, de er ikke synonymer av ulikt kjønn. En søt gutt og en kjekk gutt er to forskjellig ting - og begge er da positive... Grow up. Jeg har ikke annet å si enn lykke til.... Men at en åttendeklassing har et forhold til en tiendeklassing tror jeg er særdeles sjeldent. BH-"trikset" er jeg ikke sikker på om jeg skjønner engang. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Fra 8ende til 10ende er det utrolig positivt å bli kalt søt. Også som gutt! Kaller jeg en gutt søt, innebærer det at han har et fint smil og snille øyne. Sier jeg kjekk, snakker jeg ikke om ansiktet lenger, nå handler det om rumpa eller en annen del av kroppen. Kjekk har jeg aldri brukt på ansiktet til noen. Edit: Den dagen jeg bruker kjekk for å beskrive en gutt eller mans ansikt betyr det at han ser ut som en bad-boy. Og en bad-boy er den mest heslige mennesketypen som finnes. Endret 23. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er ikke helt enig i MasterOfColors definisjon, men jeg vil si at en søt gutt er en "pen" gutt, med pene trekk og som ser "koselig ut". Kjekk går mer direkte på utseendet og sex appeal, vil jeg si. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er ikke helt enig i MasterOfColors definisjon, men jeg vil si at en søt gutt er en "pen" gutt, med pene trekk og som ser "koselig ut". Kjekk går mer direkte på utseendet og sex appeal, vil jeg si. Det var nok mer det jeg rettet til, ja Men gutter som er søte, er som oftest også kjekke. Fin rumpe eller tiltrekkende på en annen måte Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 For all del, så enig så enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå