Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hu sjalu på meg?

Anbefalte innlegg

Jeg for vel starte , jeg er 13(14) år og vi kaller "denne jenta" A93, hu er 15(16) år..

A93 vet at jeg er forelska i henne , og venneniene hennes har tilogmed sagt at A93 IKKE liker meg. Men A93 er jo veldig snill mot meg , og flørter med meg (tror jeg :p)

Vel , Jeg var i gymen med noen 9 klassinger (jeg går i 8, A93 går i 10) , jeg pleier nokså alltid å flørte med folk , ta jenter på ræven og you know :p. Men så A93 på meg og smilte til meg. Det har hendt flere ganger, andre gangen var i friminuttet. Hu i 9 klasse satt opp på meg , mens A93 stod ved siden. Også spurte hu i 9 om jeg kunne ta av BH hennes utenfor jaken. A93 så bare litt dumt på meg , og smilte. Vel , det tok ikke langt tid før BH var av, men ikke lenge etter på, satt A93 opp på meg , og A93 spurte om jeg kunne ta av hennes BH. Og det er noe annet jeg har merket , hvis jeg er eks snakker om noe med noen andre jenter , så begynner hun å melde seg inn.

Så hva tror dere folkens?

Takker for alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt jeg tenker er.... Gud enda en sånn fjortis player som tror han er Casanova/Don Juan.... Grow up!

At jenter som er to år eldre enn deg liker deg er så liten sjanse som mulig, du ligger så inni granskauen langt bak henne i utvikling at det er skummelt... Og jeg tror at hun eventuelt leker med følelsene dine... Men bare min mening det kanskje... Jeg tror at oddsen din er like stor på henne som at Aston Villa tar Premier League i år!

Lenke til kommentar

Hun kommer nok ikke til å bli sammen med deg hvis du hadde håpet på det. Du er to år yngre enn henne, og det vil jo være kjempefeil ikke sant? Jeg vet ikke om hun er mer moden enn deg, men alle regler tilsier at det er feil for henne at dere blir sammen.

Mange gutter er mer modne enn jentene på samme alder, men likevel skal jentene ha eldre gutter :roll:

Lenke til kommentar
Mange gutter er mer modne enn jentene på samme alder, men likevel skal jentene ha eldre gutter :roll:

Det er vel helst omvendt, eller hur?

Må nok bite i meg og si meg enig i at jentene gjerne er mer modne enn guttene i denne alderen. Dette er selvfølgelig bare en generell tendens, kan for all del være at denne A93 er umoden som bare^^

Lenke til kommentar
Jeg tror A93 er har pedofile tendenser. Du burde styre unna.

Forresten: Ta av BH'en utenpå jakka? Det må jeg lære meg, hørtes ut som et bra partytriks.

Mener vel gjennom jakka, hvilket ikke er så fryktelig vanskelig om man har åpnet noen BH'er.. Trenger bare en hånd :p

Lenke til kommentar

Nei, hun er ikke sjalu.

Søsteren min gjorde noe liknende da hun gikk i 10ende, og jeg lover deg dypt og hellig at det bare er kødd. Som TheMartine sa, kan hun ha pedofile tendenser, men det er mange andre grunner til at du bør holde deg unna henne også. Hun kan for eksempel ha vedgått et veddemål (søster'n :p), som går ut på å enten drite deg ut eller noe i den duren.

Hold deg unna henne.

Lenke til kommentar

Ikke hør på Sameboe, etc.

Det er faktisk mulig at en tiende klassing kan like en åttende klassing. Sjelden? Ja, men mulig. Alt kommer ann på hva slags fyr du er. Ser du bra ut etc, har du alltid sjans.

Og hvis du i tilegg er av "casanova" typen, kan det være turn on for dama(for hvis andre jenter viser interesse for deg, blir du plutselig interesant for henne og, skjønner?)

Endret av jente_12
Lenke til kommentar

Det er vel helst omvendt, eller hur?

Å påstå at noen er modne i denne alderen er uansett en grov fornærmelse ovenfor ordet moden.

Forøvrig er jeg nok ganske enig med mange andre, du er to år yngre. Skjer sjelden :)

Lenke til kommentar

A93 vet at jeg liker henne , og hun har flere ganger ingonert meg. Men idag fant jeg en annen dame , hu var interesert i meg. Så noen venner av meg sa til A93 at jeg ikke liker henne mer og event at jeg har funnet en annen. Jeg vet ikke hva som har skjed nå , men nå plutselig har A93 begynt å flørte med meg! - Hun sender blikk og sitter opp på meg og klemmer meg, osv.

Jeg vet ikke hva folk synest om meg , men når jeg begynte på skolen spurte folk om jeg skulle begynne i 9 eller 10! - Det var 2 stykk som spurte om jeg skulle begynne i 10 og over 2 som spurte om jeg skulle begynne i 9! - Jeg tror at jeg ser litt eldre ut enn jeg egentlig er. (Og hu dama som jeg møte spurte tilogmed om jeg gikk i 9 :p ) Men det er en annen sak.

Så hva tror dere har skjed med A93? Nå vil hun plutselig ha meg. (*Host host* Tror jeg)

Endret av opijos
Lenke til kommentar

Hun vil at du skal være hennes, at du skal like henne, ikke de andre. Dette betyr ikke nødvendigvis at hun vil være sammen med deg. Kanskje hun bare vil ha det litt gøy med deg. :)

Så hva vil du?

Bare spill det kult, som du gjør det nå. Ikke vær for keen på henne, og ikke for avvisende.

Ha det gøy, you're the playah! ;p

By the way, hvordan er hun når dere er alene?

Lenke til kommentar

Vi har aldri vært alene, vi var på kino på valentins (med en vennine av A93), men ingenting skjedde. Jeg er kanskje keen , men ikke avvisende. Har bare sagt at jeg liker en annen, og jeg har sluttet å like A93. Det har jo meg som har gidd A93 all oppmersomheten. Kanskje hun ikke tok det bra nok , men nå er det for seint :devil:

Endret av opijos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...