Oddvar2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde bilen (Golf IV) inne til hovedservice på mandag. I tillegg til service ble reg.rem og vannpumpe byttet. Da jeg hentet bilen dagen etter merket jeg ulyd i kupeviften. Jeg kjørte innom verkstedet (Møller Bil) og viste problemet. De mente det var kast i viften, slik at denne kom borti viftehuset. Verkstedet mente dette var tilfeldig, og at de ikke hadde noe ansvar her! Jeg ble kraftig provosert da jeg er 100% sikker på at skaden oppstod det døgnet bilen var på service. Er det noen som har peiling. Hvordan kan slike skader oppstå? Jeg trenger noe å slå i bordet med dersom jeg blir fakturert for ekstraarbeidet. Håper på svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ble det byttet kupeluftfilter? Vet ikke hvordan dette sitter på IV, men det kan kanskje ha med filterbytte eller filteret å gjøre? Lenke til kommentar
Oddvar2 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Ble det byttet kupeluftfilter? Vet ikke hvordan dette sitter på IV, men det kan kanskje ha med filterbytte eller filteret å gjøre? Etter det jeg kjenner til ble det byttet pollenfilter. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kanskje falt noe rusk inn i inntaket til viften når filteret ble byttet? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kanskje falt noe rusk inn i inntaket til viften når filteret ble byttet? Jeg tipper også at dette er feilen. Offtopic: Tok ut hele mitt 2 år gamle kupeluftfilteret på min Vento i dag. Endelig sirkulasjon i luften igjen! . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå