Daskeladden Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei Jeg skal kjøpe meg noen varer fra denne siden. noen som har noen erfaringer fra denne siden? Tenkte å kjøpe dette geværet med et ekstra magasin og denne Pistolen som sidearm. Duger det? Skal ikke ha noen seriøs krig eller noe sånt bare litt krig med venna å sann. jeg bor på landet og har "Onkel Politi" som nabo Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Denne siden funker den. Geværet derimot. Jeg ville lagt litt mer penger i det og fått et skikkelig gevær. Classic Army eller no. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tror du kommer til å få to elendige våpen her desverre, 1500 for et sportline classic army er utrolig bra i forhold til pris. Men hvis du ikke vil bruke så mye penger som det ville jeg nok heller gått for en gasspistol enn det elektriske du tenkte på. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Tror du kommer til å få to elendige våpen her desverre, 1500 for et sportline classic army er utrolig bra i forhold til pris.Men hvis du ikke vil bruke så mye penger som det ville jeg nok heller gått for en gasspistol enn det elektriske du tenkte på. Kan legge til litt mer da, men på den sportlinen der må du kjøpe lader og batteri separat. kom gjerne med forslag! fra andre butikker og viss det er noen andre som funker(de må være fra norge). og jeg vil ikke ha gass. Kom gjerne med flere svar! Edit: så det var en pakke me sportlinen rett nedenfor Kom med svar likevell! Endret 19. februar 2009 av AttHack Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Okei, Nå har jeg sett litt rundt om på nettet og fant disse to Jing Gong G36C Classic Army Sportline M15A4 Hvilken burde jeg gå for? Endret 19. februar 2009 av AttHack Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg ville gått for m15a4, vi har mange i klubben vår med det og tilsvarende sportline, de holder standard selv om det finnes bedre på markedet... Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 jeg ville gått for m15a4, vi har mange i klubben vår med det og tilsvarende sportline, de holder standard selv om det finnes bedre på markedet... Okei, satser på at du har rett! jeg ville gått for m15a4, vi har mange i klubben vår med det og tilsvarende sportline, de holder standard selv om det finnes bedre på markedet... Okei, satser på at du har rett! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har Jing Gong G36C og er super fornøyd Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jing Gong sin G36C har vist opparbeidet seg ett godt rykte, til tross for at det er en kina-klon. Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har JG G36c selv, kjøpt fra softguns men vis du skal kjøpe M4 burde du kjøpt D-boys full metall sin selges på softguns.no må bare sende mail til han som driver. den ligger ikke ute. koster 1700 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Følger det med batteri og lader på den crisnaa1? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 På JG G36C følger det med lader og batteri. Laderen vil jeg anbefale å bytte ut. Det suger. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja - det vet jeg, men jeg uttrykte meg kanskje litt uklart, da det var Dboys M4 jeg tenkte på! Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 følger med med det ja alle softgunene til softguns til følger det med batteri og lader, vis det ikke står noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå