Gå til innhold

Trenger link til En spyshop!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dirker som drar opp ytterdører?

Det er VELDIG vanskelig egentli, men alt kan lærest.. jeg skal kjøpe meg 10 Drike nøkler for bil å det beginner settet med dirker.. =)

Kansje jeg får opp hus døra mi.. :yes::yes:

Det er ikke vits å spørre etter driker på en låsesmed.. Du må bevise at du går låsesmed linje tingen.. :wink:

Lenke til kommentar

Det er VELDIG vanskelig egentli, men alt kan lærest.. jeg skal kjøpe meg 10 Drike nøkler for bil å det beginner settet med dirker.. =)

Ville nok ha satset på dirkepistolen først som sist. Koster jo endel flis, men er nok _mye_ enklere å bruke.

Lenke til kommentar

Det er ikke vits å spørre etter driker på en låsesmed.. Du må bevise at du går låsesmed linje tingen.. :wink:

Vil ikke anbefale å trene på din låste ytterdør da disse dirkene har en tendens til å knekke visst du er litt uforsiktig. Tren heller på en sylinder hengelås, om dirken knekker blir det iallefall billigere enn ny sylinder til ytterdøra ;)

Lenke til kommentar

Vil ikke anbefale å trene på din låste ytterdør da disse dirkene har en tendens til å knekke visst du er litt uforsiktig. Tren heller på en sylinder hengelås, om dirken knekker blir det iallefall billigere enn ny sylinder til ytterdøra ;)

Hmm.. Det er bare bra å skifte lås.. Har mista så mange nøkler jeg. :oops: :oops:

Sikker på at halve byen har 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...