Gaardon Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 jeg har nettopp kjøpt meg en spiller til bilen min og skulle koble den på resten av anlegget men jeg får ikke lyd i suben. denne spilleren har en annen type overgang enn den forrige så vet ikke om jeg har kobla feil. iallefall fra subben (som har innebygd forsterker) kommer det 2 tykke røde ledninger som jeg kobler i subutgangene på spilleren. også er det en tynn blå kabel som jeg ikke vet helt hvor den skal kobles jeg har prøvd å koble sånn delvis likt som jeg hadde med gammle spilleren min men fikk ingen respons. noen som vet hvordan jeg skal koble dette? har en Pioneer DEH-P3100UB spiller Spilleren min. takker for all hjelp Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Feilpost Endret 19. februar 2009 av Bllink Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 2 tykke røde?? høres ut som strømkabler det men... Den blå skal til remote på spilleren, men du MÅ finne ut hvordan resten skal være, før du kobler det opp, men det kan også være for sent nå. En aktiv sub, har 2 phonoplugger, en pluss, en minus, og remote inngang... Så du må altså ha strøm fra batteriet til suben, jording fra egnet sted i nærheten av suben, remote og signal fra spilleren. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 suben var koblet til batteriet og jord fra før av for jeg brukte den på forrige spiller. men skal prøve å se om jeg finner remote eller signal og koble. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Signalet blir da fra sub out på spilleren Også har du sikkert en blå ledning bak på spilleren, pwr antenna, amp rem, eller lignende heter den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå