radisson Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei dere, undersøkte nylig priser på å bytte registerreim på bilen og de fleste var ikke langt ifra det merkeverkstedet skulle ha. Og de fleste hadde 2-4 ukers venting. Kanskje det mest overraskende var et verksted her i området som nylig har ekspandert hadde hele 4 ukers venting. Uansett ringte til slutt Snap Drive, og joda de kunne ta det dagen etter, og ikke bare det men de lå 30% under de andre. Det er nesten sånn at jeg blir bekymret .. i og med at det er lav pris og at de har ledig tid. Har jeg grunn til å være bekymret?? Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er de aut. verksted? Regner ikke akkurat med at de bruker biltema deler, men du kan jo spørre.. Mulig de sliter med å få inn arbeid, og dermed tar inn arbeid og heller tjener litt mindre på hver jobb.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Snap Drive bruker originaldeler. Har brukt dem et par ganger, helt greit. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Min bil har også vært hos snap drive en gang eller to. Har ingen ting å utsette på dem... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har heller ingenting å utsette på de, men det kan jo være lokale forskjeller i avdelingene her som alle andre steder. Har generelt sett ikke hørt noen store negative ting om de. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 sikkert ingenting galt med snap drive, men regrem bytte i sverige f.eks, bytter de bare reima, ingen løpehjul eller vannpumpe. (det jeg har sett) har fått inn et par biler som har hatt regreim bytte i sverige, og det har vært enten ulyd eller lekkasje fra vannpumpe. å vips, så var de pengene ikke spart så forsikre deg att de bytter alle løpehjul og vannpumpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå