bennybanan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei, finner ikke nettsiden til sharif(finner www.sharif.no, men får for guds skyld håpe han har klart å skaffe seg en bedre nettside) eller email. Noen som har noe kontaktinformasjon eller link til en ordentlig hjemmeside? BB Lenke til kommentar
corry Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) syns det ser ut som siden hans jeg da.. står jo også dekkbaronen på siden der som er noe som han kaller seg og det er den nettsiden som står oppført på wikipediaen om han http://no.wikipedia.org/wiki/Tasawer_Sharif Endret 18. februar 2009 av corry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg sendte mail til Sharif sist jeg skulle kjøpe nye vinterhjul, men fikk aldri svar.... Lenke til kommentar
corry Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 vel av erfaring så har jeg sendt mail til mange "seriøse" bedrifter som ikke gidder å svare.. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Er jo latterlig dårlig da, får heller ringe og høre med han da... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) http://www.dekkindustrien.no Mail: [email protected] There you go! Edit: Har fått svar av dem innen 1 døgn de gangene jeg har lurt på noe. Endret 19. februar 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Fucking awsome, takker:D Var 99% sikker på at jeg har vært inne på siden før, der har vi den søren meg også Takk nok en gang. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er ikke vits å maile eller ringe dit, de vet ikke hva kundeservice er. Skal du ha noe hos sharif, må du rett og slett reise opp dit. Er det langt å dra, handl hjul/dekk en annen plass! Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Hehe, sendte litt mail til de, der klarte de faktisk å svare. Men de klarte å bestille feil boltsirkel til meg, så måtte ringe de. Det nummeret jeg ringte var nok rett til Sharif, men hva i helvete driver han med? Han eier jo null kundeservice. Hadde no håpet på at det nummeret jeg ringte havnet jeg hos en en annen person som satt på et kontor og faktisk hadde tid til å snakke. Når jeg kom fram til hans nummer måtte jeg først ringe endel ganger før han tok den, når han tok den ble jeg nesten kastet vekk fra telefonen. Latterlig. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Har du betalt? Isåfall, har du ikke rett til kundeservice lengre... I følge §1 i "Sharifloven" Endret 10. mars 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Her sitter no jeg, uten felgene. Skal si ting tar tid her... Alt var på lager når jeg bestilte, ringte for 1,5uker siden, da var de montert og skulle sendes samme dag elr dagen etter. Ja ser at de har sendt de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå